![]() |
|
![]() |
#1 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Her testa vi både utanlandsterminal, flyplasshotell og det å stå opp tidleg... Litt for tidleg, no er det enno langt over ein time til flyet går, så 30 min meir soving hadde nok både vore innafor og uproblematisk. Sju fly til utlandet i løpet av ein time, så det er ganske folksamt.
Håpa å få sett både litt gamleby og Østersjø i løpet av ei kort veke. Og alt dette utan kids! Have fun, skal gjere det eg kan for å sovne på flyet.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag fra Gjøvik. Frokost før turen går hjemover igjen. Solen skinner over Mjøsa, Nespresso på terrassen...det blir en bra dag dette her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her sov vi veldig godt på Thon hotell Arena i perfekt temperatur. Nu er det straks ned til frokost også blir det å spasere hjem på ti minutter. Skikkelig miljøvennlig tur dette her...
![]() Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Dyreparken Hotell. Fordelen med å være på Sabeltann show i «natt» var at arvingen som vesentlig lenger enn vanlig. I dag blir det nok mye Kardemomme By før turen settes nordover. Først bil til Tønsberg før jeg hopper over i buss for tog, og planlagt overnatting hos brodern i Bærum i natt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - ikke noe forandring - det er for varmt og klamt. Ha en flott dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra verdensmetropolen Alvdal. Livestockfestivalen leverte varene. I dag ingen andre planer enn å demontere teltet og tog hjem. Tja og riste av seg fyllesyke da.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra stoppetoget på vei til Harlingen. Merkelig navn da også andre tog stopper. Fra Harlingen er det lang fergetur og kort besøk på øy før alt taes i revers helt til Schiphol, inkludert buss for tog. Har med solkrem så her skal det sløves. Mye vindmøller og kyr på vei ut mot kysten.
Ha en god en alle som har husket solfaktor.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Åfjord.
![]() Litt skyet fra morgenen av, men ikke verre enn at man skal innta frokosten utendørs etter hvert. Dagens planer har jeg ikke koll på, helt enkelt. Mulig man skal kappe til noen bord som skal opp på veggen man har hjulpet til med siden mandagen. Må vel prøve å få gjort en innsats der i dag da man skal hjem igjen i morgen. Det faderlige opphavet mumlet litt om en kjøretur for å se litt på noen byggeprosjekter som er under oppseiling, så får se om man slenger seg med. Ha en god en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Klepp. Endelig fikk jeg sove, men røyklukta henger fremdeles litt i. Mulig ikke så rart ettersom jeg ble eksponert for røyken ganske lenge i går. Satser på at jeg får hvile i dag. I morgen er det tilbake til lageret for å jobbe, eller tilbake til skogs... Det brenner ennå såvidt jeg vet...
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Tilbake på hotellet først ved tretiden etter en LANG men fabelaktig festivaldag. Bestemte meg for å skippe dag 3. Har sett de bandene jeg kom for å se likevel, så nå tar jeg en hviledag før jeg flyr hjemover i morgen. Slenger inn noen timer flyspotting isteden før jeg vel ser vm-finalen her på hotellet. Ser ut som de har planer om storskjerm, pølser og øl og det er jo greit nok.
Fortsatt bælvarmt, men det er verre dit jeg skal i morgen .. nemlig hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland, hjemme i Oslo igjen. En liten tur ut i går, bl.a inkl en middelmådig middag på Trancher på Aker Brygge. I dag blir det vel en liten badeutflukt til Katten eller Ingierstrand. Ha en strålende søndag!
Quote:
Ikke Bonanza i dag? Som alternativ til TV-serien kan en knøttliten bar på Youngstorget med samme navn anbefales ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Dæven - der dukket det opp et Polaris Saver First sete til Chicago. Connection til ATL først tirsdag, men hvis ikke jeg får endret den, tar jeg Spirit. Siden UA skal droppe First, blir nok dette også siste sjans.
Nå blirre sjampis og sjokoladeis i morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Det blir det definitivt her i hvert fall...
Ikke si det høyt en gang, han som ventet på oss da vi kom tilbake i går kan finne på å sendes oss ut igjen ![]() Blæh fra Sola Kjenner ikke noe røyklukt lenger, men om det er fordi jeg er delvis tett i nesen eller fordi det er borte vet jeg ikke. Snooze-funksjonen er en fin ting når vekkerklokka vil ha meg opp, men når jeg ikke vil opp ![]() Klarte å holde ut i nesten en time ![]() ![]() Nå nyter en noe is, fordi jeg orker ikke lage til noe mat enda, så får man se hva jeg orker å fikse til senere Ha en bedre søndag enn meg forumister ![]()
![]() |
#14 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hopp fra SVG! Ble en lang og festlig dag i går, hvor man bl.a. fløy SAAB Safir 91-B, LN-SAP. Lite og rart med slike småfly (max 2 pax), og spesielt å lande og ta av på den gigantiske rullebanen! Godt å ha gjort det, tror neppe det blir igjen (iallefall ikke med det første)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Godettermiddag fra Alsfergen. Snart fremme på Fyn. Odense de neste dagene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Rørosbanen er kjent for hornkonsert. Banenor burde få penger til strømledninger og sikring av planoverganger
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
https://www.ostlendingen.no/rorosban.../s/5-69-599209 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ikke på denne turen, det ligger lengere nord. Var på Terschelling.
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God, kald sundag frå Trondheim | roger | Flyforum | 18 | 28-10-2018 22:30 |
God sundag frå Adelaide! | roger | Flyforum | 16 | 24-09-2017 23:20 |
God sundag! | roger | Flyforum | 14 | 03-02-2013 14:10 |
Transport frå Rygge (splitta frå God mandag fra 35000' over Canada) | SudCaravelle | Småprat | 18 | 04-10-2012 17:16 |
God sundag! | roger | Flyforum | 24 | 16-09-2012 21:12 |