![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Hvilken søkemotor brukte du?
![]() |
![]() |
#3 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Når det gjelder klima i februar så gir Sorrento med i snitt +4 til +13 grader gjennom dagen som er langt bedre enn Rapid city som skal svinge fra -10 til +5 gjennom dagen.
![]() |
![]() |
#5 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Napoli (NAP) er naermeste flyplass, men det er ofte dyrt og begrensede muligheter til NAP (Via FRA og MUC er noksaa greit) - men det beste er aa bruke Roma (FCO) og ta tog til Napoli - det tar litt over en time fra Roma til Napoli og gaar i hvertfall hver halvtime. Det blir noen tog bytter - FCO Roma Termini - ca 25 minutter med tog - Roma - Napoli ca 60 minutter - saa Napoli - Sorrento som fort tar 75 minutter. Grei transfer hele veien - FCO har Stasjon - Roma termini er meget kurrant - i Napoli maa du ned i kjelleren(tm) for toget ut til Sorrento.
![]() |
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Har reist strekningen med tog for veldig lenge siden, men det var via Salerno og ikke Sorrento.
![]() |
![]() |
#7 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
https://www.eavsrl.it/web/sites/defa...20Sorrento.pdf Det er jo ogsaa mulig aa ta en natt i Napoli, flere meget gode hoteller i gang avstand (ja ogsaa paa kvelden) fra Stasjonen - saa ta morgen "ekspressen" 07:11 - da er du i Sorrento 08:17.... Salerno er jo et stykke syd for Napoli - og det er lite tog langs Amalfi kysten.
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rapid_...gional_Airport God ettermiddag fra Alfaset. Ble overtid, gitt. Heldigvis kortere til helg nå enn det var på denne tiden forrige uke. ellerno. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Mai har mer passende klima og langhelger. Får se om jeg finner gode tilbud for mai 2019 eller mai 2020.
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God sommertirsdag fra Stavanger. Kaos på kontoret i dag, ble pisst og gikk meg en lang tur på solastranden for å lufte ut litt forbannelse. Så endte det med ombooking og tilslutt avbestilling av ukas tur nordover, (fly, leiebil og hotell) Like greit for jeg er i en periode der jeg er rimelig lei all reisingen, ja jobb-reising.
Så med fint vær og lite vind på terrassen, nytes ettermiddagen. Så blir det oppdisking av kveldsmat når mellomste jenta kommer hjem fra jobb, kvalitetstid! Ha en fin fin sommerkveld, forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tro meg. Det varierer langt mer enn det i februar.
Den beste tiden i Black Hills er høsten, altså september og første halvdel av oktober. Da er det strøket vær, hyggelige temperaturer og færre turister, og prisene er normal igjen. Sent fra min SM-T530 via Tapatalk
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det tror jeg nok. Det jeg rapporterte var gjennomsnittlig minimumstemperatur for dager i februar og gjennomsnittlig maksimumstemperatur i februar. Jeg må altså regne med å oppleve minst så mye variasjon.
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hudson river på Nrk nå... | ohegge | Småprat | 1 | 01-11-2011 20:45 |
Helikopterstyrt i East River, NYC | LN-KOG | Flyforum | 0 | 05-10-2011 10:43 |
(små)-fly og helikoter kollidert over Hudson river.. | SudCaravelle | Flyforum | 6 | 09-08-2009 10:20 |
Kan du lande på Hudson River? | Holmion | Flyforum | 4 | 05-02-2009 17:18 |