![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Fly til fra YVR - ta Shuttlen til Harbour Airlines - og en time senere er man paa plass i Victoria Sentrum......
![]() |
![]() |
#2 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Og booking av sjøfly til lokaltrafikk er både dyrt og ikke noe å anbefale da ankomsttid er veldig usikker for internasjonale flighter. Sist jeg reiste til Vancouver var det over 4 timers kø i immigration i Montreal.
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
I 1969 hadde jeg båt fra Seattle til Victoria , men ikke lenger ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mye turister. Fly direkte til Vancouver, så går det stort sett greiere.
Den går fortsatt - via Friday Harbour. Flott tur. Det kunne vært et greit alternativ for Robert. Fly til Seattle - overnatte. Båten til Victoria - hoppe av et døgn i Friday Harbour og f.eks. ta en hvalsafari .. Litt tid i Vicoria og fly sjøføly derfra til Vancouver og fly hjem derfra. Eventuelt tilbake til Seattle. Det går også vanlige rutefly fra Victoria til f.eks. Vancouver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Vancouver er en veldig effektiv flyplass, har aldri brukt mer enn 15 minutter i immigrasjon (og jeg bruker YVR mye). Et godt alternativ til Victoria er via Calgary og fly til Victoria International (Sidney) da er det 40 minutter med buss inntil Victoria Sentrum, men sjoefly er jo saa mye mere morro
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Canada ble kåret til den beste reisedestinasjonen i 2017 av Lonely Planet. Og Vancouver Island ble da trukket frem i VG
![]() https://www.vg.no/reise/i/el3jy/den-...ncouver-island
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
VG har også en artikkel om Victoria.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om Eurobonus, StarAlliance (--> 31AUG2024) | oy-viv | Reiseforum | 383 | 21-08-2024 12:22 |
Singapore Airlines - generelle spørsmål | SudCaravelle | Reiseforum | 142 | 07-08-2024 12:14 |
Egypt... generelle spørsmål om reise | Fnate | Reiseforum | 16 | 20-03-2018 17:07 |
Fly Pegasus - generelle spørsmål | kekker | Reiseforum | 9 | 14-11-2017 08:53 |
Gibraltar - generelle spørsmål og tips | nick5000 | Reiseforum | 3 | 10-06-2017 22:13 |