![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Grimstad!
![]() ![]() Ha en fin torsdag!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her starter vi februar med en kraftig forsovelse...hjemmekontoret ble først åpnet 06:25. Men det er absolutt til å leve med...enten det er en form for panikkalder eller monner fra tenårene. Fyller opp dagen med telefonmøter og planer for divers messer i utlandet i året som kommer. Ha en bra start på februar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola, det ble jaggu tidlig i dag, gitt, for her var en i gang før 05:00 og ligger nå meget godt an. Utrolig hvor effektiv en er før 07:30 om morgenene
![]() Det ble ingen jobbreiser denne uka, kanskje like greit, men neste uke blir det to turer østover, så da er vi på track igjen. Ellers har jeg i år klart å erverve meg en ny CT i løpet av årets første måned, flott med tanke på poeng og CTèn og slik da, men føler at her må det bli seriøs skjerpings. Ha en glitrende flott torsdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Sludd på Sandaker, så da bør det nok snø i Marka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Intet spesielt på programmet i dag, hverken på jobb eller privaten. Mye møtevirksomhet på kontoret for tiden og skal holde et foredrag neste uke man nok må begynne å tenke litt på... og ellers er det fint at man har gjort seg ferdig med januar, ønsker februar og litt lysere tider hjertelig velkommen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hallaien fra rett vestenfor!
Her skal det i grunnen bare kviles mellom to nattvakter. Det er noe av det beste med vinteren; Både mørkt og kjølig når jeg stuper i seng på morgenkvisten. Trenger ikke en liten dram engang, for å sovne under slike forhold ![]() Flisefri torsdag ønskes!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God natt fra >Cartagena. Herlig aften her på fine og turistifiserte Cafe Havana. Nå hjemme på kammerset for å prøve å sove litt før Avianca tar meg til Medellin. Direktefly ble irriterende nok irriterende til via-Bogota-fly, så tidligere oppstandelse enn planlagt. Men mest usikkerhetsmoment ift bagasje etc. Colombia er kjempetrygt, hyggelig og ekstremt bra. Dette til orientering. Men amerikanere som backpackere og luksusreisende er det nok av, som vanlig..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Dagen burde gå ned til å stryke namnet mitt frå fleire lister og få vekk forventningar til innsats. Det kallast visst å prioritere. Ikkje god til det, men no er vel kniven på strupen når det gjeld å skaffe seg fokus for dei neste månaders jobbing.
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra Nordlysloungen på ABZ. Vi starter som helt vanlig hjemreiser med en teknisk fra WF =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grompfadorio fra Gaustad. Tung i muskler etter flytting i går. Begynte dagen med å kjøre stort lass på dynga i dag. Nå er det vanlig bortekontor noen timer.
Så blir det hjem og fortsette... flytte til og skru sammen ting i ny kåk. Rydde, kaste og vaske i gammel. Forhåpentligvis siste dyngetur i morgen formiddag, og avreise til selveste Syden fra to rene leiligheter. Ha en fin en
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Øff øff fra SAS Loungen på OSL.
Her er det stinn brakke som vanlig. Formen er dårlig og flyet er 45 min forsinket. Kø til langt utenfor slusa i "Fast" tracken. Tok et bilde av køen, men da kom tyttebærpolitiet og bryskt forlangte at jeg slettet bildet. Og så måtte jeg for all del også slette det fra slettede elementer og det var nummeret før jeg fikk beskjed om å skamme meg også. Regner med fyren hadde strøket på parkeringsvaktskolen eller noe. Vet jo ta det ikke er lov å ta bilde inni sikkerhetskontrollen, men bildet tok jeg jo på lang avstand. Fra SAS skranken, så regnet ikke med at det var noe problem. Kan de ha noe å skjule mon tro? Nuvel. Klar for å komme seg hjem og at det bare er en arbeidsdag fra helg. Det skal bli helt greit etter en tøff uke. Helgen skal brukes til å lade batteriene før det blir en hel uke på reisefot fra mandag av. Sånn går no dagan. Sannelig ikke rart at jeg drikker altså. Øff øff! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra krankupp på Apollon i Bergen. Oppladning til helgens ølfestival. Skål!
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |
God torsdag | G-COLE | Flyforum | 7 | 24-02-2005 10:43 |