![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
23. november 2016, 20.38
Delta DL 138 Detroit - Amstedam First 8A Airbus A330-200 N861NW Kom meg ombord og fant setet, første gang I fiskebeinsete ![]() Boblevann ![]() Menyen ![]() ![]() ![]() Amenity-kit ![]() ![]() Ikke rør! ![]() Jeg var rett og slett så trøtt at jeg hoppet over alt som heter mat, kjørte setet i horisontalen og sloknet av. Da jeg våknet og kikket ut fant jeg ut at vi var på ganske kort finale til bane 06 på Schiphol, lurte virkelig om de ikke tenkte å vekke meg før vi landet... Ruslet bort til KLM’s lounge og fikk meg noe å bite i, før det var på tide å komme seg til gaten igjen. 24. november 2016, 12.40 KLM Cityhopper KL 1475 Business 2A Embraer 190 PH-EZN Vi boardet via buss, og noen premiumpax var rimelig irritert over at foreldre med unger fikk boarde først. Taxet den lange veien til Poolderbaan og kom oss avgårde, litt risting til å starte med, men det gav seg etter hvert. Serveringen ![]() ![]() Noe mer er det vel ikke å si om denne flighten, bortsett fra et par bilder under innflygningen til Glasgow. ![]() ![]() Jeg hadde en knall tur, selv om enkelte dager blei langdryge med lange strekker som skulle kjøres, slik er det når man skal prøve å få med seg «alt» på samme tur. Selvfølgelig et par veivalg jeg kunne gjort annerledes i løpet av turen, men det er lett å være etterpåklok. Til slutt, takk til alle som har har tatt bryet med å lese igjennom denne rapporten ![]()
![]() |
#42 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder og fantastisk rapport så tusen takk.
Men hva var det som så ut som snø ved innflygning til Glasgow? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kanon rapport og kanon bilder. Skikkelig proff.
Når det gjelder Ole's Place så kan det være Ole Vest, om det er Kasharem ![]() Etter litt guggling... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Det er snø i fjellene, selv i Skottland vinterstid ![]() Quote:
![]() Det er Kasharem ja, da er det nok det. Takk for googlingen, måtte ha gjort en for dårlig jobb med Google selv ![]()
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk for en rå og herlig rapport! Har vært mange av plassene uti ørkenen der selv, og det brakte mange gode minner tilbake.
Håper du reiser på tur igjen snart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er det beste og mest inspirerende reisebrevet på lenge. Jeg har en god stund hatt veldig lyst til å reise til Arizona og Nevada, nå rykker det skikkelig i booking-fingrene!
Tusen tusen takk for at du har lagt ned så mye jobb i å dele alt dette!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takker så mye!
![]() Quote:
![]() Så kjekt at du blei inspirert, det er mye annet å se i området som jeg ikke fikk sett! Bare å komme deg på tur ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fantastisk tur, har selv surret mye rundt med bil bort dalstrøka i Ville Vesten. Selv kjørte vi nord-østover fra LAS som deg, men tok returen gjennom Utah og Nevada til Owens Valley. Mye rette veier og snodige tettsteder der også.
Du fant noen kriker og kroker jeg ikke har sett enda, så kanskje man må tilbake dit. Takk for bra rapport!
![]() |
#51 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Får håpe du fant inspirasjon en ny tur!
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fantastisk trip report! Gleder meg til jeg skal kjøre rundt i USA igjen i april
![]()
![]() |
#53 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyselskaper med kameraer i steryggene | C130 | Småprat | 19 | 06-08-2019 22:15 |
OT: Digitale kameraer gir jordskjelv i fotobransjen | LN-MOW | Flyforum | 5 | 21-04-2006 13:03 |
Kameraer gjennom sikkerhetssjekk | LN-GBM | Flyforum | 4 | 21-09-2005 22:49 |
En lille fototur mm | Guest | Flyforum | 4 | 07-05-2005 13:28 |