Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-01-2018, 22:06   #1
Desk pilot
ScanFlyer Crusty
 
Desk pilot's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,128
Default Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Norwegian øker premium-klassen ytterligere, opp til 56 seter (ref. fra 35 til 44 seter i post#565)
Quote:
The 56-seat cabin configuration will offer passengers more than a metre of legroom and 11 inch Panasonic monitors providing free in-flight entertainment.

The new cabin will be fitted on 20 Dreamliners set for delivery from February.
http://www.travelweekly.co.uk/articl...ng-haul-routes
Desk pilot is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2018, 22:23   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,575
Default Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Quote:
Originally Posted by Desk pilot View Post
Norwegian øker premium-klassen ytterligere, opp til 56 seter (ref. fra 35 til 44 seter i post#565)





http://www.travelweekly.co.uk/articl...ng-haul-routes


Forstår det slik at selve setet er det samme?

Hvor mange færre økonomiseter blir det da?
__________________
Upcoming flights - JUN: OSL-TRD-OSL (SK) JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 03-01-2018, 00:49   #3
WF789
ScanFlyer Molded
 
WF789's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Oslo
Posts: 2,933
Default Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Forstår det slik at selve setet er det samme?

Hvor mange færre økonomiseter blir det da?
Det er vel ikke usannsynlig at det blir en "ren premiumkabin" foran dør 2?
Da blir det 27 færre økonomiseter sammenlignet med i dag om alt "bak" ellers er likt. Mener jeg leste at de skulle redusere avstanden på premium med 2-3 tommer, så da lar det seg kanskje gjøre å erstatte 3 rader økonomi med 3 rader premium.
Edit det sto 44 seter foran døra, så da stemmer nok ikke min spekulasjon.
__________________

Last edited by WF789; 03-01-2018 at 01:28.
WF789 is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2018, 22:30   #4
LN-HFH
ScanFlyer Gold
 
LN-HFH's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Tromsø/Bærum
Posts: 1,547
Default Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Quote:
Originally Posted by Desk pilot View Post
Norwegian øker premium-klassen ytterligere, opp til 56 seter (ref. fra 35 til 44 seter i post#565)


http://www.travelweekly.co.uk/articl...ng-haul-routes
Lurte på hvor det ble av økningen av premium-seter som ble varslet siden ingen nye fly ble levert med 44 premium-seter. Er jo en ganske så stor økning, og grunnen til at ingen fly fikk den varslede premiumøkning kan jo være at Norwegian tenkte en gang til. Blir spennende å se hvilken config som blir brukt hvor, og hvordan de håndterer flybytte med fly med forskjellige konfigurasjoner, er jo ikke akkurat typisk lavkost å ha så mye forskjellig innredning heller...
LN-HFH is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
BA 787 - status, ruter m.v. kristian Flyforum 64 12-12-2018 17:05
Norwegian Longhaul, ruter sommeren 2015 EBGflyer Flyforum 0 02-09-2014 11:06
Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH PointMergeArrival Småprat 92 05-03-2013 17:11
Statustråd: Norwegian 787 og IC-ruter Toffen Flyforum 593 09-11-2012 08:15
Første 787 longhaul er i farta Discus Register- og ATC-Forum 0 20-01-2012 20:16


All times are GMT +2. The time now is 13:09.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.