![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Tror jeg skal slutte å fly fra USA til Oslo pga jævlig lange køer i passkontrol.
Har flere ganger havnet der samtidig med Emirates eller noe annet fra den kanten som slipper løs 300-400 pax samtidig og jeg som ikke har Norsk eller EU pass havner bak alle håpefulle immigrantene, turistene eller hva de er og hver av dem bruker 10-15 minutter på forklare seg i passkontrollen og bare 2 luker åpne. Skulle vært omvendt, pre-clearance fra Fort Lauderdale til Oslo. Det hadde vært kult. Flyr nok via London og Stavanger neste gang for å slippe køene på OSL. ![]() Fra OSL trenger jeg ikke pre-clearance, har Global Entry i USA, gjennom på et øyeblikk. Anbefalt til alle som reiser ofte til USA. (Tror utlendinger kan få der også, men ikke sikker)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pre clearance... en liten kalddusj | Fnate | Småprat | 9 | 20-11-2015 11:58 |
Verden første "alt i ett"-flyplass | jcnorway | Flyforum | 1 | 01-08-2010 13:18 |
HKG kåret til "Verdens beste flyplass" | jcnorway | Flyforum | 7 | 15-07-2008 23:48 |
Rygge også som "Oslo" flyplass | Farmer | Flyforum | 26 | 27-01-2008 12:05 |