![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen! Ny uke er på gang og flytur til fredagen alt. Kaffe i koppen og alt er nesten på stell her, hadde det ikke vært for at stortå leddet er så vondt. Fikk det ganske akutt under søndagsturen i går. Vel, man får ta det litt pent i dag og se om man trenger legebesøk etterhvert.
Ha en fin mandag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Full dag på bryggekontoret i dag - håper å fylle på med minst 10000 skritt før kveldens innendørs trening. Ha en bra start på uken:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God mandag!
Beste dagen i uka åpnes med dagvakt. Tunge greier, og det skal visst vedvare til og med torsdag. Ikke særlig rart at man drikker. På den positive siden er det opphold, banen er i rute og om åte timer kan jeg stemple ut for idag. Fargerik start på uka ønskes ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Greit med en uke som blir litt roligere enn den forrige... Dvs. ingen reiseplaner, hverken i jobb eller privat. Men et par spennende møter blir det i løpet av uken. Logget 10.000 skritt i går, kanskje man skal gjøre det til en vane? Ha en finfin uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - drittvær igjen, litt regn- litt opphold osv - nei en jobbuke før høstferiem - så bærer det til Mallorca.
Ha en flott uke. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Været er ikke verre enn at både paraply og ytterjakke forblir venner. En relativt stor del av arbeidsdagen går med til møter, så får knerte et par espressoer så snart jeg kommer meg på jobb. Arvingen hadde stått opp med såpass feil ben i morges at jeg strengt tatt hadde trengt noe enda sterkere, men spørs om det ikke hadde blitt litt styr i ettertid
![]() Løpetur i kveld, men med nye joggesko blir det fort en rolig innkjøringstur. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Mandag fra Budapest hvor jeg vil fejre min birthday på Michelin restaurant til ingen penge:-).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
God et stykke ut på dagen fra Domodedovo i Moskva. I dag skal Yak-42 prøves, halvannen time til Isjhevsk. Byen der Kalashnikov produseres. Man bør kanskje ha nedpå et par hundre gram vodka før den turen for å sette stemningen..?
Nuvel, god mandag, med eller fortrinnsvis uten vodka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor været kort sagt er upåklagelig, med sol og skyfri himmel. Mandag betyr ny uke og nye muligheter, så det skal være sjanse for å få utrettet noe ila dagen skulle jeg tro. Klesvasken er godt i gang, og man vurderer hardt om hvorvidt man skal fyre opp plenklipperen. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Lillestrøm!
Skulle vært på vei til OSL og så Warzawa nå, men kroppen ville det annerledes. Har fått en av de verste forkjølelsene mine på flere år. I helgen var jeg redd jeg hadde gått på en smell på jobb, da jeg knapt kom meg ut av senga. Dog uten særlig andre symptomer. I natt klemte det heldigvis til med dundrende feber, hosting og snørring. Lå med bukser og genser og sokker og dyner og frøs som rakkern. Pussig å si at det var gode nyheter, men det var det. Knallgode nyheter. ![]() Nå skal jeg ut å kjøpe godteri til Elefanten, som naturligvis også er syk. Helt synkront. Ha en fin en.
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Aida, god bedring Fnate!
Middels morgen her vestsørøstpå. Solen skinner men foten er vond. Blir en tur til legen for å få konstatert at ingenting er brukket. Da jeg har et tettpakket program, spesielt fredag/lørdag, er ikke utsettelse, avlysning, gips eller store 'fotstøtter' noe alternativ. Uansett. Da lider jeg heller. Men satser på at alt er helt og at jeg kan klare meg med litt tape og isspray. Ellers må man ut og fylle shoppinglisten .. kollegene i Mosjøen er ville etter peanøttsmørfylte pretzelbiter. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 18 | 08-01-2018 15:52 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 11 | 18-12-2017 13:25 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 12 | 17-07-2017 15:35 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 12 | 03-07-2017 19:49 |
God morgen fra Lillestrøm (mandag) | SQ 777 | Flyforum | 31 | 23-02-2010 11:11 |