![]() |
|
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,477
|
![]()
I USA er dette temmelig strukturert. Alle med FAA-lisenser, både på bakken og i luften, er i faresonen for spotchecks. Crewet ble testet på flyplassen, og vi bakkeanstte måtte gå 'umiddelbart - hell and high water' til nærmeste kontrollklinikk. Som regel ble det sendt til stasjonssjef som ga det videre når det passet for driften. Da jeg ble 'contractor' kom varselet direkte til meg, og jeg måtte da 'varsle meg selv innen 24 timer'.
Crewet synes lite om å bli trukket inn i nærmeste handicaptoalett sammen med søster, men så aldri noe irregulært. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS-pilot tatt med promille på SVG | C130 | Flyforum | 3 | 15-07-2019 21:54 |
Kabin crew tatt med promille på SVG | DC 10-30 | Flyforum | 21 | 14-07-2019 15:58 |
Tatt med promille på Gardermoen | imm | Flyforum | 73 | 17-08-2018 09:04 |
SAS pilot tatt med promille | VC-10 | Flyforum | 1 | 10-05-2012 08:30 |
Norsk pilot tatt med 0,85 i promille på Schiphol | kbo | Flyforum | 24 | 12-12-2008 00:39 |