![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Takker for en herlig rapport, fra et selskap vi har hørt lite fra i TRene her.
Du skriver godt og jeg lever meg godt inn i panikken din. :-D Dustespørsmål; Er det virkelig slik at ingen av de "gode gamle" selskapene flyr til KEF på et folkelig tidspunkt fra AMS? (Forstår at du har gjort grundig reaserch) Eller er det bare det at det var de tidene WOW(!!) kunne hoste opp som passet best?
![]() |
#2 | ||
Free Luigi
|
![]() Quote:
Takk sjæl ![]() Jeg er ikke helt sikker på om det var som Go2Sky, kan hende? Vet ikke om det er andre regler på Island. Fikk ingen beskjed og alt ble solgt som WOW-air. Men de kunne ikke lure meg når jeg var ombord ![]() Quote:
![]() EDIT: Og fra Hamburg flyr kun Icelandair, fra Düsseldorf kun Icelandair og Eurowings ca 2 gang i uka. Lufthansa flyr bare fra Frankfurt, og muliggens München. Jeg var ikke klar over det, men Germania flyr ca 1 gang i uka fra Bremen til Reykjavik, selv om det ville vært uaktuelt for meg å fly den siden den gikk på Tirsdag (midt i oppholdet mitt) så var jeg overrasket av det. Ikke at jeg egentlig tror Germania er noe annet kaliber enn WOW air... Men imponerende å fly Bremen-Reykjavik. Spurte vedkommende som brukte flyruta hva hun syntes, dyrt sa hun.
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 05-09-2017 at 10:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fra WOW til WAB (We Are Back) ..... | LN-MOW | Flyforum | 16 | 09-01-2020 13:34 |
WOW air ønsker å fly til Asia og Amerika | Trdfly | Flyforum | 3 | 16-10-2014 19:03 |
Amulanse fly styrtet på Island 5aug13 | krølle | Småprat | 0 | 07-01-2014 22:31 |
Vulkanutbrudd på Island (hovedtråd - fly og operative forhold) 2010 | Twin Otter | Flyforum | 949 | 28-04-2011 20:10 |
CO starter å fly til Hilo, Big Island | SQ 777 | Flyforum | 9 | 06-01-2011 08:15 |