Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-09-2017, 13:10   #1
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

Default Re: Er det så WOW å fly til Island?

Takker for en herlig rapport, fra et selskap vi har hørt lite fra i TRene her.

Du skriver godt og jeg lever meg godt inn i panikken din. :-D

Dustespørsmål;
Er det virkelig slik at ingen av de "gode gamle" selskapene flyr til KEF på et folkelig tidspunkt fra AMS? (Forstår at du har gjort grundig reaserch) Eller er det bare det at det var de tidene WOW(!!) kunne hoste opp som passet best?
Old 05-09-2017, 00:01   #2
Polaris
Free Luigi

Default Re: Er det så WOW å fly til Island?

Quote:
Originally Posted by OttoL View Post
Hjelpes meg. Så lite WOW ut det her altså. Takk for flott rapport.

Nå vet jeg ikke hvilke samfunnslag de du fløy med kommer fra, men generelt så synes jeg det er en tendens til mangel på oppdragelse i alle samfunnslag. Blitt dyttet til side av folk som kommer viftende med gull- eller diamantkort, sett folk i dress gå barbeint inn på dass og pent kledde folk skifte bleie på kidden i full offentlighet på Flesland når toalett med gode fasiliteter er ca 20m unna.

Dette herre 321-flyet på returen. Er det noe greier ala det rælet Norwegian drev med i fjor da de hadde Go2Sky inne på LN-NII? Er man ikke pliktig til å gi beskjed om slikt? Såvidt jeg husker stod det operated by Go2Sky hvis LN-NII skulle ha ruten ved bestilling for eksempel.

Takk sjæl Hva var det egentlig med disse folka... det var mye sånn type "rive opp en pose potetgull med sourcream and onion" mens vi taxa ut på rullebanen og spise det så det havna overalt, type kinesere med munnbind som ikke kunne prate engelsk, type folk som stinka svette - det er egentlig litt sånn "hva ville en komedie laget ifht worst passengers onboard?" også VAR det faktisk sånn. Ish? Jeg vet ikke om det jeg føler kommer helt fram. Det var mest sånne folk som gjorde livet mer ubehagelig ombord. Folk som førte til ulempe for oss andre.

Jeg er ikke helt sikker på om det var som Go2Sky, kan hende? Vet ikke om det er andre regler på Island. Fikk ingen beskjed og alt ble solgt som WOW-air. Men de kunne ikke lure meg når jeg var ombord

Quote:
Originally Posted by kekker View Post
Takker for en herlig rapport, fra et selskap vi har hørt lite fra i TRene her.

Du skriver godt og jeg lever meg godt inn i panikken din. :-D

Dustespørsmål;
Er det virkelig slik at ingen av de "gode gamle" selskapene flyr til KEF på et folkelig tidspunkt fra AMS? (Forstår at du har gjort grundig reaserch) Eller er det bare det at det var de tidene WOW(!!) kunne hoste opp som passet best?
Takk! Ja dessverre er det bare Icelandair og WOW som flyr AMS-KEF direkte...
EDIT: Og fra Hamburg flyr kun Icelandair, fra Düsseldorf kun Icelandair og Eurowings ca 2 gang i uka. Lufthansa flyr bare fra Frankfurt, og muliggens München. Jeg var ikke klar over det, men Germania flyr ca 1 gang i uka fra Bremen til Reykjavik, selv om det ville vært uaktuelt for meg å fly den siden den gikk på Tirsdag (midt i oppholdet mitt) så var jeg overrasket av det. Ikke at jeg egentlig tror Germania er noe annet kaliber enn WOW air... Men imponerende å fly Bremen-Reykjavik. Spurte vedkommende som brukte flyruta hva hun syntes, dyrt sa hun.

Last edited by Polaris; 05-09-2017 at 10:08.
Polaris is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules