![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra elvebredden i Lillestrøm. Da var ukas siste arbeidsdag her, det er helt i orden. Liten tur i morgen, men det er på skinner. Neste helg kommer det endelig flyturer igjen. Ellers var det ingen god nyhet min slektning ga om prøvesvaret i går dessverre.
Ønsker alle en fin fredag og helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God frifredag fra Ris. Ingen store planer for dagen annet enn å sørge for minst 10000 nye skritt - gjerne før en bedre lunsj.
Ha en bra start på helgen der du er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - stedet hvor Gud glemte når det gjelder vær.
![]() I morgen går turen vestover i landet. Ha en flott fredag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra BKK.
Rolig kveld gir tidlig dag. Sitter i taxien hvor det er fredags rush ut av byn. Pattaya next. Dette blir en prøvelse. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo sentrum. På plass på jobb, og starter dagen med litt te og forum. Til Tjøme i ettermiddag, så får vi se om vi kommer før eller midt i fredagsrushet ut av byen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen - siste arbeidsdag her i denne omgang av det som skulle være tre ukers vikariat, men ble to - den ryddige aktøren i dette? Bemanningsbyrået faktisk. På toppen av det hele ble jeg frakjørt av en buss som bare kjørte forbi, den var full. Den har ikke vært full tidligere i denne uka, så jeg synes det var rart, også neste buss var rimelig stappa men hadde plass nok. Rare greier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Gaustadkontoret neste, og det kan risikere å bli en lang dag med Excel og tallknusing. :/
Får lage meg en vaffel og spille en drithøy sang på "tryllekontoret" med jevne mellomrom. Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Tunhovd!
Her venter vedhogst i et fantastisk sensommervær. Må dessverre hjem til fem nattvakter allerede ikveld. Ingen pausepils idag, altså. Solrik ukeslutt ønskes ![]()
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() God formiddag fra rutebuss på vei til Xania. Dette er siste mulighet for tur dit før retur nordover. Sitter fortsatt og plukker sandkorn ut av ører og hodebunn etter å ha blitt sandblåst på Elafonisi igår. Det var en helt riktig vurdering å ikke ta med vr-kamera dit. Linsene ville blitt ødelagt om jeg hadde tatt opp det kameraet. Er sikkert ferdig med å se historisk stein så tidlig at jeg kommer tilbake i tide til å riste på hodet av aqua-zumba. Ha en god en alle med en plan for dagen
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentby. Første uke av studier etter sommerferien har ikke akkurat vært hardt. Det som derimot var hardt var jujutsu-treningen jeg prøvde meg på på onsdag, fortsatt vond og støl i det meste av muskler. Men gøy var det, mer på mandag.
Ellers blir helgen i båt i Tønsberg-området med venner, avreise fra Oslo 12 satser vi på ikke altfor mye kø |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
En herlig fredag er det, kvelden på Lerkendal i går la et godt grunnlag!
Akkurat gjort kjent offentlig at jeg slutter i min nåværende jobb også, så nå blir det litt ventetid før man kjører for fullt i nyjobben fra 1 Okt. ![]() Blir nok like mye reising fremover, kanskje til og med litt mer. Men det er jo dette livet man er vant med og elsker, så det er valg man tar selv! Ølfestival i helgen, kona har bursdag og kvartfinale mot VIF søndag i cupen. Hurra Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Forus. Her sitter man faktisk på overtid, og det er en stund siden sist. Men da blir det noe ekstra peng på kontoen og det er ikke feil det heller. Forhåpentligvis ferdig omtrent når Dagsrevyen begynner og da bærer det rett til byen på quizzzzz.
Ha en fine helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Siste innspurt før tredagersen innvies. Og det skal skje med litt kjØLig drikke i den nye 'badestampen'.
Kaffe i koppen, snorkende bikkje på plass og Steven Wilson spiller på anlegget. Lenge siden sist jeg kjøpte et nummer 1-album gitt .. men Steven gikk til topps i UK denne uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God dagen frå Trondheim. Siste linjene skal skrivast og lesast før eg går heim frå jobb. Mandag er det opp grytidleg til AAL. Kryssar fingrane for at flya går som dei skal, ikkje flusst av marginar... Seinare på dagen blir det tur med BA via SunAir. Blir ny oppleving; ny flyplass, ny flytype, ny operatør.
Det er alltid litt hektisk å reise, men kjenner det skal bli godt, det har vore så hektisk på jobb i det siste at det vert godt med litt tid til å fokusere på ei sak om gangen. God helg!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Skål......rap.......hikk. Livet e hardt ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Så var det fredag igjen:-) | EB | Flyforum | 16 | 04-01-2019 17:23 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 12 | 18-08-2017 15:16 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 12-08-2016 17:06 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 22-07-2016 23:57 |
Da var det fredag | Someone | Flyforum | 19 | 30-10-2015 22:39 |