![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra Kiev hvor det er varmt og godt. Skal snart avgårde på tur til Chernobyl. 30 grader plus og obligatorisk med lange heldekkende klær.
Ha en strålende dag alle sammen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra 11. etasje på Clarion Copenhagen Airport med utsikt til rullebanen og nå de første ankomstene. Like bra utsikt fra loungen i etasjen over...og der serveres frokosten. Ha en bra fredag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Da bærer det straks opp til OSL hvor en Crj skal ta oss til Stavanger. Ikke meldt det beste været men det rår man ikke med. Flytur nummer ni i denne ferien på 2 uker!
![]() Ha en fin en alle sammen i lufta eller på bakken! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Vil advare om at om man tilbys "uzvar" til frokost så er det koffein i det skvipet. Og "I will always love you" på høyt volum et ingen slager for frokostrestauranten.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Et par vanningsoppdrag for familie på ferie, så blir et avbrekk halvveis i dagens arbeidsdag. Besøk av venner på pizza i kveld
Ellers ble SAS sin nye hjemmeside brukt til booking for første gang i går, og i motsetning til spådommene så gikk det som smurt, selv med en bestilling for 6 voksne, 1 barn og 1 infant Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/Øst - ankom kontoret kl 06:50 og skal avslutte ved 14 tiden i dag. Kaffen er på bordet og har vært innom noen forum - før starten av dagen
![]() ha en god helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Hilton et eller annet utenfor sentrum av Helsinki. Bassenget er varmt nok, men stengt mellom 10.00 og 17.00 hver dag. Litt kjipt når vi valgte hotell pga bassenget og det regner ute. Crj tilbake til Vest Europa i kveld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Mornings mellom tujaene! Litt smågrått og indretjeneste i dag.
@robertaas: Chernobyl er interessant, men de har jaggu klart å lage en turistattraksjon ut av det også. Bl. a. har de slengt inventar og møbler utover så det ser ut som om det har vært en eksplosjon både her og der i Pripjat. Men, det høye radartårnet Duga er imponerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Guardamar. Her har vi hatt tåke nå på morran, men den er i ferd med å lette nå. Reisefølget er kjørt på lokalt fredags-marked. Nå nytes,en kopp kaffe innomhus. Hadde strand-dag i går, så i dag blir det trening ved bassenget. Treningen fungerer veldig bra, klarer faktisk å ligge der i mange timer nå.
Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Kontoret det meste av dagen i dag tenker jeg.
Er vel vaffel og sånt på gang. Ellers ikke stort å melde. Elefanten er oppe hos gutta og diskuterer neste ukes biltur med Bestemor og Fungerende. De har blitt svært inspirert av en medforumist's forslag om å invitere med Niklas (han er stor). Så nå går diskusjonene høyt oppe hos Bestemor, i forhold til dette. Ha en fin en
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Sandefjord!
Lett fyllesjuk møtes dagen ned optimisme. Sjøbad og krabber står på programmet. Laudabel ukeslutt ønskes ![]() Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
![]() |
#13 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Skal på rund-tur til AAL og OSL neste veke, og jammen ser eg det går jo direktefly med BA (Sun air, vil eg tru), så kanskje ein skal prøve seg å flyge småfly?? Ørlite dyrare, men betydeleg greiare ankomsttid i OSL vs. ruta om CPH...
![]() |
#14 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Kan anbefale Sun Air på det varmeste! Har du litt flaks får du sågar D328JET som er riktig så bra. Ypperlig service også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag, også fra Trønderhovedstaden.
Tannpinen på retur, håper den holder seg slik. Verste jeg har opplevd av smerte, spist suppe i 3 dager nå... Ellers jobb, og jobb... Reisefri til 15 Aug, da starter kjøret igjen. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Varna. 35 grader tar litt på. Ble lett lunsj. Fire timer på strandbar med øl var nok, så jeg har justert meg inn på rommet og aircon etter.
I Øst-Europa har man nok litt ulikt forhold til musikk på restauranter - i forgårs spilte de "Driving home for Christmas" under middagen. Det er mulig det handler om dårlig tiltro til egen bilpark? Ha en fin-fin dag, med 5 eller 40 grader ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God eftermiddag fra kontoret, her er det stille og rolig nå. Får avslutte snart og kanskje fikse en utepils mellom bygene. Litt strabasiøs hjemtur fra FRA i går. Litt småforsinkelser både her og der førte til at klokken ble 2 i natt før man var i heimen. Av det positive var gårsdagens jobb ferdig før tiden, og jeg rakk et par timer på Auto & Technik Museum i Sinsheim. Mye flott å se, kanskje spesielt biler og mye rart fra 2. verdenskrig. Men det gjeveste var nok å oppleve TU-144 på nært hold. God helg ønskes!
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Visstnok en form for stabilisatorer. Tror de foldes inn ved høy hastighet.
G'moorgen! Her vestsørøstpå skin sola før Tor & Co. visstnok skal oveta i ettermiddag. Kort arbeidsdag før langhelgen overtar. Jaggumeg over fem måneder siden jeg satt i et fly sist. Sjelden kost. Men det var godt å lukte jetfuel tirsdag ihvertfall .. og godt å se at MD80 fortsatt ikke er en truet dyreart. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Tu 144 tålte ikke hastighetene og trengte en ekstra stabilizer foran.
Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God strålende morgen fra Colombo | SQ 777 | Flyforum | 16 | 22-02-2018 20:18 |
Strålende fredag fra Dudva | robertaas | Flyforum | 6 | 14-08-2015 10:45 |
Emirates med fine priser i C fra Kiev til Asia Jan-Apr 2014. (NB! Kort frist...) | HS-TLD | Reiseforum | 0 | 15-12-2013 16:21 |
Aerosvit starter Kiev - Oslo 5 ganger ukentlig fra 2011 | Herlov | Flyforum | 113 | 27-10-2011 16:35 |
Strålende service av BA | Fnate | Reiseforum | 6 | 15-07-2010 16:32 |