![]() |
|
![]() |
#1361 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#1363 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hva er poenget med å ha valget "Radisson blu hotel & resorts" i dropdown-listen når det ikke finnes info om det?
![]()
![]() |
#1364 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Når man endrer sete under innsjekking så oppdateres ikke sete for bookingen.
![]() |
#1365 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er korrekt. Det er 'enveistrafikk'. Når innsjekkingssystemet overtar, brytes kommunikasjonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Normalt med forskjellige priser på Nye SAS og SAS-classics?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis du har valgt flight og så gått tilbake, vil det setet forbli tatt inntil det timer ut (ca 45 minutter). Ved nytt søk innen denne tidsrammen kan diu få høyere pris hvis det ikke er flere seter ledige i samme bookingklasse. Spesielt når dere er så mange som 7 som booker, er du sårbar for slikt ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Jeg har forsøkt å bestille en tur med SAS OSL-CPH t/r i desember, men det er jo helt umulig! Når jeg kommer til betalingen, stopper det opp.
For det første spør de om "Navnet på kortet". Jeg går ut fra at det er mitt navn og ikke AmEx, Diners, Mastercard, el. lign., men uansett hva jeg skriver inn, blir det feil. Hvis det er mitt navn de ber om, hvorfor kan de ikke da skrive "Kortholders navn" slik alle andre gjør?! Deretter forsvinner muligheten til å legge inn CVC'en i det øyeblikket jeg begynner å skrive navnet mitt! Etter å ha forsøkt chat'en (hvor alle "Traveller consultant" var opptatt, prøv igjen senere), ringte jeg dem, men da er det 21 min. ventetid for å snakke med en "Traveller consultant"! Dette er for dårlig, SAS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg klarte faktisk på fredag å bestile en tur på nye SAS.no uten hikke...
![]() ![]() Hadde muligens en god porsjon flaks da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#1374 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror det var DNB kundeservice som fortalte meg at det ikke ble gjort oppslag i navnet, eventuelt er det slingringsmonn. Uansett har jeg booket en haug flybilletter på de nye sidene uten problemer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Da var det min tur i denne tråden. Skulle sjekke priser på en tur til New York i september. La først inn feil med "én vei" og gikk tilbake til "endre søk" for å rette opp. Da jeg trykket "tur/retur" skjedde det overhodet ingenting, skjermen låste seg fullstendig. Derimot fikk jeg opp bildet under. Alle Oslos flyplasser ligger 37 kilometer unna, til Skien er det ikke mer enn 96 kilometer og Torp 85.
Dersom man tar avstanden i luftlinje fra Stortorvet til hhv. Gardermoen og Torp stemmer dette, men Skien?! Det har ikke gått rutefly på Geiteryggen de siste to årene og dessuten er det 106 kilometer i luftlinje dit. Og 137 kilometer hvis man tar korteste landevei, 168 hvis man kjører E18. Hva i huleste er det som egentlig foregår i SAS for tiden?! Ledelsen kan jo ikke ha noe som helst styring og kontroll når et eller annet svadafirma kan tillates å legge ut slikt ikke-fungerende vissvass på nettsidene? Edit: Og ja, SAS har også fått en klar tilbakemelding på dette, det er ikke bare utblåsing her på Flyprat. Last edited by KnutW; 09-08-2017 at 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 |
Flyer
|
![]()
Jeg måtte annullere en av reisene mine jeg har bestilt. Det var 21 timer etter jeg bestilte, og det var totalt umulig å gjøre det på nettsidene deres. Jeg bestemte meg derfor for å ringe SAS. Der sa de jeg var nr. 4 i køen, men allikevel måtte jeg vente i mer enn 45 min.! Da jeg endelig fikk svar, sa han at det var 24 t. og 30 min. siden jeg bestilte. De opererer med GMT, og den er 2 timer etter oss nå om sommeren (ellers 1 time). Det er altså ikke gratis å annullere en tur mer enn 22 timer etter bestilling (23 t. når vi ikke har sommertid).
Jeg forklarte dette og at jeg hadde ventet i mer enn 45 min., og fikk annullert den uten omk. Hvorfor er det ikke mulig å gjøre dette på en enkel måte nettsidene deres? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Hæ? 24 timer er vel 24 timer uansett hva klokka var i Oslo/London/New York/Tokyo da du bestilte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Bare det at noen i det hele tatt kan begynne å blande inn UTC-tid beviser vel bare intelligensnivået på disse menneskene. Som Martin sier, 24 timer er 24 timer og de regnes fra du trykker på knappen. Ferdig snakka.
Når det gjelder min frustrasjon over a) faenskapet funker ikke og låste seg, og b) Skien er ikke en alternativ flyplass for Oslo, fikk jeg faktisk svar fra fru Granat (Nei, det er ikke tull, hun het det) om at dette skulle tas videre til et hakk høyere opp i systemet. Da jeg svarte "flott, når hører jeg fra dere igjen?" var svaret "Nei, vi pleier ikke gi noen tilbakemeldinger på det." Bongos Tryllereiser begynner å fremstå som en svært seriøs aktør i markedet..! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det er et veldig dårlig business-case på å investere i å utvikle gebyrfri kanselering på nettsidene.
![]() |
#1380 | |
Flyer
|
![]() Quote:
Selvfølgelig er det dårlig business å investere i å utvikle gebyrfri kansellering på nettsidene, men når de annonserer at det kan gjøres, må de da for f*** kunne la oss oss gjøre det! Jeg har alltid vært "pro SAS", men nå begynner jeg å bli irritert over at alt er så fordømt vanskelig (les: Umulig!)! (Beklager språkbruken.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |