![]() |
|
![]() |
#1341 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#1342 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det har nå blitt sak hos Aftenposten (vet ikke om det er bak betalingsmur da jeg uansett har fri tilgang)
http://www.aftenposten.no/okonomi/Ku...S-622744b.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Synes det er spenstig av SAS å bruke begrepet "minimum viable product" på utviklingsbloggen. Det er en utviklingsstrategi som kan fungere veldig bra i noen sammenhenger--og ekstremt dårlig i andre. Flyselskap med tung legacy-infrastruktur faller gjerne innenfor sistnevnte.
Er heller ikke mye "minimum viable" når til og med billettbestilling er ustabil. Man kan spekulere: Enten har programvareutviklerne snakket prosjektledelsen trill rundt eller så har det vært et sterkt "nu kör vi"-press ovenfra. Bland i litt manglende bestillerkompetanse og man har oppskriften på en produktlansering som lukter grevling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
![]() |
#1345 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
For all del, full sympati til de som sitter og svetter bak tastaturene for å ro dette i land. De har nok hatt bedre dager på jobben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
![]() |
#1347 |
Upgrade me....
|
![]()
Motivasjonen for å kjøpe aksjer i SAS er styrket.
Da vil jeg ha annledning til å en gang i året å rope relativt høyt til personene på podiet. https://youtu.be/3JB9Q00H90Y?t=13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Tror dette er sannsynlig, slik at Eivind (COO) kan få et tick i boken at det ble levert on-time. Selskapspolitikk er fasinerende greier ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Forsøkte å endre en bonusbooking men da blir jeg bare sendt rett inn til det her
Litt sånn sutrete, men de som bestemte seg for å slippe denne versjonen ut på njetet burde tatt sin hatt og gå og samtidig satt seg på skolebenken igjen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Hmm, reiser med SAS i morgen og plutselig mottar jeg fem sms meldinger i løpet av fem minutter at jeg kan sjekke inn. Alle er identiske... Hadde SAS IT en liten hikke...?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Back to the future , og bruk SAS classic sidene på basic ting (?)
https://classic.sas.no/?ref=d360 Fra link nederst på www.sas.no siden |
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Det er ikke for å være vrang, jeg har virkelig prøvd å bruke de nye sidene til sas. Men jeg får det altså ikke til!!!?? Er det jeg som er dum? Igår kostet samme flighten Lhr-Osl 922 kr på sas.no og 2004 kr på classic. Da jeg skulle booke finner ikke sas.no Oslo som destinasjon og når jeg får opp alle destinasjoner oppfordres jeg til å bruke telefon for å booke reiser med start i UK fordi Air Passenger Duty (APD) tax exemption for passengers aged 12 to 15, departing UK in Go Light or Go. Please call SAS for booking.
Hvordan kan sas sette i gang en ny nettside som er så ubegripelig dårlig!!??
![]() |
#1354 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Prøver å booke en bonustur mellom EWR og OSL.
Det er en sinnsyk rund-dans. Det virker ikke. Lurer på hvem som programmerer disse sidene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Som nevnt noen ganger rundt omkring, TCS tok over all IT i SAS for en stund siden.
![]() |
#1357 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg dreit i el ga opp å bestille en rundtur til PEK med SK i biz her om dagen. Ble dirigert rundt til feilkoder hele tiden. Makan til møkksider. Dette er 2017 og ingen unnskyldning med ny leverandør el hva de nå kaller denne forbedringen(ironi). SK er ikke så viktig for meg men har gjerne støttet opp om de el DY/DU hvis mulig. SK må forbedre seg kraftig hvis de igjen skal få mine penger. Det er ikke slik at de er de eneste som flyr dit jeg skal. Skjerpings. "Rant ended"!!
![]() |
#1358 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Oftest en forskjell på hvem som utvikler og hvem som drifter. Jeg kan ikke se at det er TCS som utvikler noen plass (kanskje blind?)? Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ikke når det gjelder den gjengen borti østen, like ofte det er samme som gjør det.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#1360 |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]()
Nå klikker det snart. Umulig å bestille en rundreise mellom Bergen og Oslo, får bare opp en rød feilmeldingsboks på toppen av siden - uten noen feilmelding.
Måtte hipsterne som har kokt opp denne dritten brenne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |