![]() |
|
![]() |
#801 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Det som undrer meg, er hvorfor de ikke markedsfører seg utover det nordlige Norge. Det finnes veldig mange utflyttede som godt kan tenkes å fylle på ruta hjem. Og ikke minst finnes det en stor turistnæring, med et stort volum besøkende på øst- og vestlandet, hvor en god slump kunne ønske seg noe eksotisk i nord.
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 15-05-2017 at 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Jeg har som skrevet tidligere sett FlyViking annonsere på Nettavisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Nei, men han bommer selv med over 200% i forhold til en gjennomsnittlig pilot i WF, så jeg vet ikke helt hvem som roter mest. Det er skikkelig "cherry picking" av personer/argumenter for å fremme egen sak. Merkelig hvordan det er de to personene i WF han bærer størst nag til som skal henges ut til spott og spe på Facebook. Skikkelig styrelederverdighet over det. Skulle tro han drev innen lyssky polakkformidling. Oh wait... Last edited by Swashbuckler; 15-05-2017 at 22:42. Reason: Stillingsbeskrivelse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Det hadde vært fint om du kunne definere' tradisjonell anonsering'. Også hadde det vært gøy å få vite litt om hva du tenker at målgruppen er.
![]() |
![]() |
#807 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#808 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Å treffe ei slik målgruppe er sannsynligvis mye enklere ved annonsering på nett enn papir. Da kan du styre annonsen bedre (selv for regionale aviser som Nordlys eller Avisa Nordland er det en liten del av leserne som faktisk er i målgruppa) på for eksempel geografi, alder, interesser osv. Dersom FlyViking klarer å vise en annonse til en person som jevnlig er logget inn i både Hammerfest og Bodø, har det utrolig mye mer verdi enn å ha en annonse i Aftenposten, selv om du plasserer den i reiselivsdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Det er hele poenget med å annonsere på nett i motsetning til papir. Du treffer din målgruppe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Free Luigi
|
![]()
FlyViking har bedt konkurransetilsynet se på Widerøe.... Jaujau.
[BETALINGSMUR]: https://www.nordlys.no/wideroe/flyvi...inn-i-markedet Utdrag: Quote:
![]()
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 16-05-2017 at 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er ikke noe i veien for å få vurdert om noe ikke er slik det bør være.
Last edited by Flygplan; 16-05-2017 at 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
35000 for avising? Skulle nesten tro det var sneket seg inn en ekstra null der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Nesten? Som i det meste annet som kommer fra den kanten, skal alt overdrives og maksimeres for å få sympati fra folk som ikke vet bedre. En normal, kjapp de-ice mener jeg ligger rundt 5-8000 kr. Så kan dette kanskje dobles om man trenger to-stegsavising. Om flyet skal transformeres fra en nedfrosset yeti til flygbar stand, så blir det naturlig nok dyrere, men du skal spyle masse og lenge for å komme opp i den summen der. Last edited by Swashbuckler; 16-05-2017 at 22:59. Reason: Talljustering |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Neppe. Deicingvæske er svinedyr og må fraktes inn. I tillegg skal den lagres i riktig temperatur og påføres fra spesielle kjøretøy med spesialopplært personale. Væsken er også 'ferskvare' med begrenset holdbarhet så man vil ikke lagre for mye heller. Tusenlappene ruller veldig fort når været er dårlig ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tok et kjapt Google-søk. Ved flyplassen i Munchen tar man følgende priser for avising av DH8A:
Frost: 2144 Euro. Light precipitation: 2904 Euro. Moderate precipitation: 4235 Euro. https://www.munich-airport.de/preisliste_bar.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg vil tro man får en betraktelig bedre pris enn det der om man har en fast avtale. Men kan se ut som jeg kanskje har tatt litt lite i... Men gitt at de tallene fra MUC er reelle, og ikke bare en pris som ingen egentlig betaler, så er plutselig ikke 35000 en upris da ![]() Enten fares det med løgn, ellers fares det med urettmessig sutring. Dårlig stil er det uansett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Free Luigi
|
![]()
Widerøes tilsvar:
Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NextMove - nytt "flyselskap" på OSL-OLA | Twin Otter | Flyforum | 9 | 27-02-2018 12:09 |
FlyViking starter Ørland - Oslo OKT17 | NorFlight | Flyforum | 32 | 23-09-2017 19:32 |
FlyViking - Rotet med FOT-tilbud og Widerøes brev til personer i FlyViking | Someone | Flyforum | 73 | 25-10-2016 22:05 |