![]() |
|
![]() |
#1 |
Upgrade me....
|
![]()
Nok en mandag, og nok en tur med 0Skrekk.15 flyet til Bergen.
Denne gang skal jeg dog bare på snarvisitt. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Kort uke heldigvis med fri onsdag og fire flyturer i vente.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
Og der tok LN-WFT kvelden... Heldigvis før vi var i lufta....
Og der skal vi prøve igjen.... Goe gamle dash 8.... Last edited by Tjab; 15-05-2017 at 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
10 grader og skyet herfra, straks går turen til jobb og jobbing. Deilig med 3-dagersuke, fredag venter Nice. Ha en herlig dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra DY521 på vei mot Gardermoen. Det ble fakir-flight i dag. Dette blir trolig siste ordinære oppmøte på Kjeller og Lillestrøm, for kontoret der skal ryddes i dag.
Ha en bra dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken i hovedstaden. Litt yr i luften, men usikker om det allikevel er nødvendig å ha varmeovnene på, men fryser i det minste ikke. Dugnad i sameiet i kveld, men er neppe de mest krevende oppgavene som må gjøres. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Bad Blumau. Våkner opp med grei utsikt over ett av badeområdene.
Har vært gjennom alle mulige varianter av bølger, bobling og spying ved forskjellige temperaturer og visste ikke det fantes så mange varianter av sauna. Klarte komme meg gjennom det meste igår så jeg er usikker på om jeg etter frokost buffet med mye biolologisk fjas skal ta en ny runde i formiddag før det er lokaltog og fly hjem igjen. Føler meg uansett vel vasket og rein. Utrolig hva man kan få ut av en ekstra dag når man er på helgetur. Det beste var muligens den vulkanske sjøen som boblet, luktet svovel og var 36,7 grader. Tror neppe det blir nye utbrudd av vulkanen før til kvelden. Ha en god en alle som reiser for å oppleve ekte og ikke fullt så ekte naturfenomener.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra en av ruters røde. Et levende bevis på at økt kapasitet betyr økt bruk. 2 mnd siden var det en kort og veldig full buss på hver avgang, og nå har vi en lang og nesten like full buss.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra AF's bunkers på CDG T2E K.
HOP står for siste etappen hjem denne gang, bortsett fra å få bilen på MOT (EU-kontroll) er det ingen store planer for dagen. Ha en finfin mandag folkens! ![]()
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Heime-jobbing før ein køyretur etter lunch. Innsåg nettopp at eg må finne beste måten til å plassere to kids og to voksne på neste flytur. 3 på ei rad og ein på midtgang? 3 på rad og ein på vindu framfor? 2 og 2 bak kvarandre? Ingen av alternativa gir optimal løysing for far (med mindre eg får sitte åleine på rada framfor dei tre andre). Håpar egentleg på CRJ til BGO...
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Kontordag venter.
Er rimelig glad jeg ikke skal til USA med koffertene mine i morgen. 1 PC, 1 Mac, 2 tablet, Amazon Alexa og et fullt hjemmeautomasjonssystem med nok en tablet og mye ledninger. Tyskland, derimot... Blir spennende. Ha en fin en
![]() |
#12 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei og hopp - nok en dag som man våkner til sol og blå himmel på Mallorca. I dag går veien til Tattoo sjappa og en liten logo skal på venstre arm.
Ha en flott dag videre - der du befinner deg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Men vi har tydeligvis politikere som istedenfor mener det er en stor kollektivsatsning å skatte bilister enda mere. ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
![]() Morn fra studentbyen. Hadde jeg vært flink student hadde jeg begynt å lese til eksamen. Men når slikt er 1 mnd unna og kåken er rotete blir det fort ikke mye tid med pensum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ett hvor L på taststuret blir satt ut av fuktighet?
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
God morgen fra New York. Hva planene er for dagen avklarer vi over frokost om et par timer.
I går kveld var jeg på helikoptersightseeing med åpne dører, skummelt først men så gikk det overraskende greit. ![]() ![]() ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nok en dag med blå himmel, sol og fantastisk vær på Svarvaren i nord.
![]() Men topplokket inviterte visst på migrene i går, og den har fortsatt ikke forstått at besøkstiden forlengst er over! =S Større doser meds til tross. Så da får jeg nok bare bli på sofaen til f'n-skapet gir seg... Håper alle har en bedre dag enn meg =D Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Jeg husker at ringen ikke fantes, og jeg er bare 33. Ble vel også åpnet en ny stubb/stasjon for ikke så kjempelenge siden? Forøvrig god ettermiddag fra et sted mellom linje 2 og 4/5. Grei skuring på jobb i dag. Straks lønsj. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og deeeer kom solen. Her ved innerkysten rett nord for Florida har man som mål og få maksimal avslapning, muligens i kombinasjon med litt fisking. Kaffe i koppen og skyfri himmel er en god start.
Den som har det bedre enn meg fortjener premie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
VIP-loungen ved Graz er dårlig designet. Det er pen utsikt til utsiktsterassen hvor de som ikke er i loungen slipper til. Og det er til og med et område mellom den åpne terassen og lungen som er sperret av og hvor jeg gjerne kunne godt ut fra den altfor varme drivhus-loungen, men dit ut slipper ingen. Det er en glassdørdør her, men det står at den er alarmert. Om man prøver seg og setter i gang en alarm blir det alltid litt ekstra styr på flyplasser. Det står 2 militærhelikoptre og en gjeng i uniform driver mellom dem og øver seg på noe som ser ut som siste nytt fra department of silly walks. Og et til stor fryd for spotterne med digre linser. Skulle nesten trodd de spilte inn et underholdningsprogram, men kan ikke se noe kamera ved helikoptrene. Kanskje de bare har et veldig avslappet forhold til å være i militæret.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 15-05-2017 at 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kristiansund og Dusseldorf fra 2013 | Sager | Bilder & foto | 2 | 22-01-2014 20:34 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Gran Canaria direkte fra Kristiansund | ENKB | Flyforum | 0 | 23-03-2006 12:02 |
Totalt OT: Tøffe karer fra Kristiansund! | LN-SSL | Flyforum | 2 | 03-06-2005 22:35 |