![]() |
|
![]() |
#1301 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En fin en (windows + chrome).
1. Går til sas.no. 2. Trykker på "mine reiser". 3. Logger inn for å se mine bestillinger. 4. Kommer rett inn på en side på book.sas.no (classic) som viser en booking jeg har gjort med Singapore Airlines. 5. Trykker "Start page" nederst i høyre hjørne. 6. Kommer til https://classic.sas.no/ 7. Trykker "Mine side" (på classic.sas.no) 8. Velger "MINE BESTILLINGER". 9. Kommer til nye sas.no med feilmeldingen "TAKK FOR AT DU BESØKTE SAS. DESSVERRE, SIDEN DU LETER ETTER FINNES IKKE." Slettet nettleserhistorie osv. Fungerer i IE merkelig nok. (EDIT: fungerer ikke i IE)
Andreas Last edited by LN-AND; 19-04-2017 at 11:43. Reason: IE failed |
![]() |
![]() |
![]() |
#1302 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Den nye siden er så elendig at det er flaut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1303 |
Browncoat
|
![]()
www.flysas.com tror jeg funker greit, men husk å ikke velge land
![]() |
#1304 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Noen som har en erstatning for points.sas.no?
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
![]() |
#1305 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1306 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
![]() |
![]() |
#1307 |
ScanFlyer Silver
|
![]() Jeg skal booken en reise SVG-OSL-LPA t/r, hvor returen innebærer overnatting på OSL. Jeg får opp dette alternativet på alle mulige sider, wf.no, ticket.no, google flights osv. osv. Men ikke på sas.no..... Der får jeg svaret "Dessverre kan vi ikke finne noe som matcher søket ditt. Avgrens søket ditt.".... Er jo helt utrolig. VIL de ikke selge billetter eller.... På de andre sidene får jeg tydeligvis opp prisen på GO Light uten bagasje, derfor ville jeg ha booket via sas.no, så jeg kunne kjøpt i det minste GO, eller kanskje helst PLUS. Men SAS vil tydeligvis ikke selge de dyreste billettene selv... Helt utrolig. For sikkerhetsskyld prøvde jeg også SAS appen. Samme greia der.... Last edited by EK 007; 21-04-2017 at 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1308 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Min hypotese er at det kan godt være de ikke vil selge det, siden slike bookinger ofte skaper problemer for flyselskapene med folk som hyler og skriker om overnatting m.v. En del selskaper sperrer derfor for det på sine nettsider. Andre velger tydelige beskjeder/avkryssing om at man selv er ansvarlig for kostnad ved overnatting m.v. SAS har tydligvis ikke sperret for den type connections i Amadeus, og derfor kommer det også opp på Google m.m.
![]() |
#1309 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#1310 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#1311 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har prøvd mange ganger i løpet av de siste par ukene å få sett på bestillingene mine for både å legge inn passasjerinfo (til USA) og se over setevalg osv. Men helt umulig å komme videre inn i hver enkelt bestilling fra listen over "mine bestillinger". Får bare opp en helt blank side. Håpløst!!!
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#1312 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skriv book.flysas.com og se hva som skjer ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1313 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Hen hadde forsåvidt gjort det..
Mitt tips er å ringe et 55 nummer. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
![]() |
#1314 |
ScanFlyer Blue
|
![]() Kom da bare inn på en Amadeus-side. Men prøvde meg med bare flysas.com, da kom jeg til den gamle siden, internasjonal versjon. Fikk logget inn og lagt inn passasjeropplysninger, så da skulle alt være i orden. Men synes altså at de nye sidene er helt fullstendig håpløse!!! Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#1315 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Får få lagt inn sete etter oppgradering, men på flysas.com som er den eneste versjonen hvor jeg klarer få opp flighten så står det "You'll need to modify your booking on the Norway website. Change country " Klikker jeg der og endrer land så er jeg tilbake på sidene som ikke fungerer. Kan heller ikke sikre meg sete i app.
Noen tips om hemmelige sider som fungerer?
![]() |
#1316 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Legg inn passasjerinfo (på ny), når du har godkjent den så kommer den blå setevalgsknappen fram på siden. Jeg strevde med det samme, men fikk til på denne måten. Aner ikke hvorfor, men det funket...
Fra flysas.com er dette altså... Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#1317 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Supert, der fungerte det faktisk. Pop-up om å legge inn passasjerinfo kommer jo opp hele tiden selv om det er lagt inn og jeg allerede er i USA. Nå kan det se ut som om man må bruke en annen feil for å komme seg via denne feilen.
Det er ikke enkelt å være kunde av sas.
![]() |
#1318 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Når jeg endelig klarer logge inn ser jeg at jeg har blitt trukket 2 ganger for oppgradering og har tjent det samme i Pluss som i Go.
![]() |
#1319 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nei, for denne ruten flyr de jo ikke. Jeg gir opp snart...
"Sorry. We can't find the route you requested..."
![]() |
#1320 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er en del bookingklasser i GO og PLUS som har samme opptjening
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |