![]() |
|
![]() |
#621 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
*Avsporing* Nå vil jeg si at å tilby 26000 brutto for styrmenn med selvbetalt rating på en "ukurant" maskin ellers i markedet, tilsier at man har et generelt problematisk forhold til avlønning. *Avsporing slutt* Om de sliter med å utbetale den avtalte lønnen aner jeg ikke noe om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
ScanFlyer Blue
|
![]() Så 13000 for de heldige nederst på rangstigen altså. Imponerende personalbehandling. Sist jeg sjekket, så var ikke boligtilgangen i Tromsø blant norges billigste. Hva tenker de med når de foreslår/krever(?) denslags. Stemmer dette, så er det så useriøst at jeg blir helt matt. Men det er klart: når man i tillegg tar med passasjerer gratis, så blir det lite å betale lønn med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Løse rykter og andre ubekreftede teorier bør vi holde oss for gode til å kommentere her inne....
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
The old Norwegian Viking
|
![]() Quote:
Gjør et søk så ser du hvor mange som plukket opp hendelsen og regn reklamekroner det ville kostet å få en tilsvarende publistitet. Glem ikke å ta med at det også var hovedoppslag i Nordlys!
![]() |
![]() |
#628 | ||
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Free Luigi
|
![]()
For oss uten Nordlys-PLUS tilgang, hva skjedde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Begynner å bli en gammel artikkel nå, så jeg sakser fra an.no som også hadde den, sitert fra avisa Nordlys, selv om den er bak mur, og med god reklame for FlyViking. Uredigert.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
C-FUCL, det som kanskje blir LN-FVC har i dag rørt på seg.
Trolig første gang siden den kom til Avmax (for større check ?) i Desember. http://flightaware.com/live/flight/CFUCL
![]() |
#633 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Men tilbake til artikkelen i Nordlys; ikke all omtale er god reklame.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skjønner egentlig ikke vitsen med å sette ut rykter som lett lar seg bekrefte eller avkrefte med ett minutts internettbruk. Tenker ikke i første rekke på Giæver, men på insinuasjonen at en presumptivt seriøs lokal/regionalavis ikke har redaksjonell uavhengighet eller troverdighet. Men det er jo bare meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Denslags er jeg ikke noe flink til å finne ut av. Derfor slengte jeg ut påstanden. Dobbeltgarderte meg med "har hørt rykter" og avslutter med "gitt at dette stemmer". Hvordan skal dette gjøres annerledes? Jeg HAR hørt rykter. Ikke noe fantasipåfunn. Påstanden ble motvist iløpet av et par poster. Case closed. Nå må vi ikke bli helt hårsåre her heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Bra da er to operative og ei dama på tur over dammen snart.
Da er det bare pax-antallet som må opp da. Kjører de noe annonser i lokal presse oppe i nord? Er ikke mye på gratiskanalen face, og ikke noe på twitter, som jeg har sett. Bruker de andre kanaler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
En annen god kilde er www.no.wikipedia.org . For mere detaljerte firma-opplysninger kan sider som www.proff.no være nyttige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NextMove - nytt "flyselskap" på OSL-OLA | Twin Otter | Flyforum | 9 | 27-02-2018 12:09 |
FlyViking starter Ørland - Oslo OKT17 | NorFlight | Flyforum | 32 | 23-09-2017 19:32 |
FlyViking - Rotet med FOT-tilbud og Widerøes brev til personer i FlyViking | Someone | Flyforum | 73 | 25-10-2016 22:05 |