![]() |
|
![]() |
#281 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
En annen side er at prisene på nettet ikke er bærekraftige verken for FV eller WF og derved er det spørsmål om hvem som står lengst oppreist,finansielt. Det svaret er vel gitt. Flybransjen er svært kapitalkrevende, samtidig som den er en lavmargin bransje. Norwegian klarte seg med et nødskrik over kneika fordi det hadde tunge investorer inne i en oppstartfase, blant andre Stordalen. Ingen profesjonell investor vil ta i FV med ildtang. Det holder dessverre ikke å oppfordre folk til å fly FV for å redde selskapet. FV må selv vise at de kan tiltrekke seg kunder fordi de er mer attraktive enn WF. Så langt ser det ikke bra ut i den retning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]() Quote:
De som har et aktivt negativt forhold til enten det nye selskapet eller hovedeier, står selvfølgelig fritt til å bruke pengene sine der de ønsker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Selv så legger jeg en stor dose av min egen vekting på sikkerhet, og som det står i dag hadde det ikke blitt FV, rett og slett fordi jeg ikke stoler på at de kan transportere meg på avtalt tidspunkt med alle utsettelsene og fly på bakken og alt det der. Selvfølgelig må man også velge nykommeren om man faktisk ønsker konkurranse, men da må nykommeren først og fremst tilby ett produkt som er mer attraktivt enn alternative[t|ne] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg venter nok med å bestille før jeg kan ta med meg bagasje. Er det andre her inne som har bestilt billett?
![]() Edit: Post nr 1000 ![]() Last edited by Sondbjo; 25-03-2017 at 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Free Luigi
|
![]()
Nesten litt for godt til å være sant om man titter på co-pilotens offentlige facebook-side.
![]() |
#289 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Free Luigi
|
![]()
![]() |
#291 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Allerede dag en blir sårbarheten med tynn flyflåte og dårlig vær illustrert. Nå i luften med flyvning nummer to (HFT-TOS), skulle egentlig vært i luften med flyvning nummer fire (BOO-TOS).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Tjah. Ser ikke ut til at tjukk flyflåte hjalp noe særlig på TOS i morges ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Henter jo inn litt tid når han dropper deice etter 20 minutt på holding før avgang Tromsø i tette snøbyger.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
---- Jaja, at Ola Giæver har problemer med deice har man visst lenge. Har enda en facebookmelding fra han hvor han omtaler "SAS og Norwegian har deicevirus på knållen". Han vet vel bedre ![]()
![]() |
![]() |
#297 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tydelig mye som ikke er så nøye så lenge sjefen sjøl synes det er greit. Skjønner han ikke at slikt havner i sosiale medier og veldig raskt kan gi dårlig PR? Lønner seg nok å følge boka til punkt og prikke når alles øyne er festet mot dem nå i begynnelsen. Men hvis han skriver denslags selv på Facebook så blir jeg litt stum egentlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dersom dette kan bli bekreftet da er det aldri Fly Viking for min del. Håper dette har blitt dokumentert.........For Ole Giævers del håper jeg at ikke pressen kommer med oppslag om dette.........Dette er killing for (sikkerhets)omdømmet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Norge har fått et nytt flyselskap i dag, og det skjer jo ikke hver dag!
Gratulerer til både flyselskap og passasjerer i Nord Norge! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NextMove - nytt "flyselskap" på OSL-OLA | Twin Otter | Flyforum | 9 | 27-02-2018 12:09 |
FlyViking starter Ørland - Oslo OKT17 | NorFlight | Flyforum | 32 | 23-09-2017 19:32 |
FlyViking - Rotet med FOT-tilbud og Widerøes brev til personer i FlyViking | Someone | Flyforum | 73 | 25-10-2016 22:05 |