Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 13-03-2017, 18:28   #1
KnutW
Speedbird Concorde

KnutW's Avatar

Default Re: M A N D A G

Quote:
Originally Posted by Millemor View Post
God formiddag fra Pretoria!
Jeg har ringt Emirates og sitter å vurderer om jeg skal oppgradere hjemreisa til Business Class eller ikke... Frister veldig, men det koster litt mer enn jeg hadde håpet. Hmmm...
God et eller annet utpå dagen fra Gamlelandet! Klink til, du dør noen (joda, en god del faktisk) tusenlapper fattigere, men så lenge det er litt igjen i kassa til futen, Reitan og Hafslund så er det som tidligere nevnt det man ikke gjør som man angrer mest på. Spesielt hvis du får A380 JNB-DXB så er det jo bare så herlig å nyte servicen, bikke nedpå i flatsenga, ta en champis før landing og en dusj og litt mat i loungen (ja, enig med deg i at Biz-loungen til Emirates svikter litt på akkurat maten, men resten er da verdt penga?) og så en ny strekk på vei til OSL. Du er jo på tur! Så får man heller stå over en heisatur eller to med gjengen, og vips så er de sure tusenlappene "tjent" inn igjen. God tur hjem!
KnutW is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2017, 23:09   #2
Millemor
ScanFlyer Blue

Millemor's Avatar

Default Re: M A N D A G

Quote:
Originally Posted by KnutW View Post
God et eller annet utpå dagen fra Gamlelandet! Klink til, du dør noen (joda, en god del faktisk) tusenlapper fattigere, men så lenge det er litt igjen i kassa til futen, Reitan og Hafslund så er det som tidligere nevnt det man ikke gjør som man angrer mest på. Spesielt hvis du får A380 JNB-DXB så er det jo bare så herlig å nyte servicen, bikke nedpå i flatsenga, ta en champis før landing og en dusj og litt mat i loungen (ja, enig med deg i at Biz-loungen til Emirates svikter litt på akkurat maten, men resten er da verdt penga?) og så en ny strekk på vei til OSL. Du er jo på tur! Så får man heller stå over en heisatur eller to med gjengen, og vips så er de sure tusenlappene "tjent" inn igjen. God tur hjem!
Er enda over to uker til hjemreise (29/3), så sånn sett er det ikke noe som haster. Men ser på ExpertFlyer at det er i ferd med å bli tomt for A/K seter på A380 flighten mellom JNB og DXB (EK764) og det er ett av de setene jeg vil ha om jeg kinker til. Har bare to timer på DXB mellom flightene, så er litt begrenset hva jeg får ut av loungetilgangen, men samtidig frister resten av pakka VELDIG! Får sove på det, er uansett tom for ringetid på det lokale kontantkortet og pga at surrehuet meg har glemt kodebrikka hjemme får jeg ikke betalt for påfyll online og må kjøpe påfyll i en butikk i morgen.

Posting Rules