![]() |
|
![]() |
#81 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bodde på Shangri La Hotel Singapore og var veldig fornøyd med det. Betalte noe under 3000 norske pr. natt for Garden Wing, Deluxerom med frokost.
![]() |
#82 |
Newcomer
|
![]()
Anbefaling på Hotell i Sing er delvis avhengig av område I byen man ønsker å bo/ha som utgangspunkt etc. Litt grovt så er konsentrasjonen av de beste valgene enten Downtown City Centre/Marina Bay Area eller langs 'Upper' Orchard Road.. Av førstnevnte area ville jeg gått for Grand Copthorne eller Swisshotel som er ideelt lokalisert over Raffles Place; et stort shopping area og knutepunkt for undergrunnen (MRT).. Merk at Swisshotel er et skikkelig 'crew hotell' med crew fra Emirates, Qantas, BA boende. Av valgene i Upper Orchard area ville jeg gått for Regent som er hakket bedre enn Hilton selv om det ligger litt mer tilbaketrukket og noen minutter lengre gangavstand fra øvre del av Orchard Road..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Det mest aktuelle alternativet til disse er å bo på Sentosa for litt mere resort-feel og avslapping om du skal skal bruke flere dager på strendene og underholdningstilbudene der. Du kommer da imidlertid også et godt stykke unna alt som ikke ligger på Sentosa så du vil kanskje ikke bo der under hele oppholdet i Singapore.
![]() |
![]() |
#84 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]() Quote:
Jeg har bodd mest på Hilton - men tror gjerne noen av de andre er nyere og har høyere standard. Grunnen er et jeg har likt meg i Upper Orchard road området, og Hilton hadde et greit basseng og relax område på taket. Favoritt "bulen" er kjelleren på Orchard Towers tvers over gaten. Liker å sitte der og bare se på alle de spesielle folkene som er innom. Spiser en klassisk chicken rice set fra første Food stall til høyre ned trappen fra gaten, og drikker Tiger. Var innom der søndag kveld (Bodde da på Holiday Inn Orchard). Chicken rice set med suppe var 4,5 SG$ og en boks Tiger det samme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transfer og om flyplassen i Singapore | Hpkris | Reiseforum | 40 | 03-11-2023 11:05 |
Singapore Airlines starter Stockholm - Singapore 30MAI17 | Bizflyer | Flyforum | 58 | 15-09-2020 14:58 |
Singapore med Singapore-Seattle | Someone | Flyforum | 5 | 05-11-2018 17:04 |
British Airways/Singapore Airlines sin Concorde-rute til Singapore | Chriscross | Flyhistorisk forum | 4 | 29-03-2012 12:11 |
Singapore | VoiceCom | Reiseforum | 10 | 11-12-2007 00:10 |