![]() |
|
![]() |
#21 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Husker du om det var billettsalg på hotellet, eller ombord på bussen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Stod automater rundt forbi sist gang, tror du kan kjøpe på nettet også.
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
huske, hvad jeg gjorde dengang. Men jeg kan huske, at jeg på returen købte en billet i en automat i hotellets reception. Du kan også købe billet i bussen, men det er lidt dyrere! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Aviator Extraordinaire
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=aSN43XSEABM
Eller god fredag fra gullstua på OSL. Fikk prøvd ikke-SAS fast-track og den var både flyttet mer sentralt og de hadde fått en normal sluse der, absolutt et fremskritt. Plutselig er ikke fast track bare en vits. Fungrende fast track og prøvesmaking av sjokolade i tax-free'en, men blir jo i godt humør av mindre. Satser på at passkpntroll i Bryssel er bedre bemannet enn på OSL, ellers ligger det tynt ann for helgens eventyr. Plass i 5A sparer kanskje noen minutter. Hvordan er det forresten i FRA for returen, er det sikkekrhetskontroll i tillegg til passkoontroll når man skal fra UK til Norge? Ha en god en alle som planlegger nye eventyr.
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Så det er sjangsespill på hva msn kan ta med når man flyr lufthansas billigste klasse og ikke sjekker inn bagasje.
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
http://www.heathrow.com/file_source/...d_Heathrow.pdf
![]() |
![]() |
#32 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ahhhh .... da sitter man med en kald gul Mikkeler i nærmere 41000 fot over Europa. Konferanse-MOW kan bytte hatt med Bølle-MOW og legge seteryggen heeeeelt bak. Utskeielsene står formelig i kø.
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Last edited by LN-MOW; 24-02-2017 at 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Flyklapper
|
![]()
Og jaggumeg er det ikke Eurobonus Fredag i dag også, sa kæll'n. 15% rabatt! Han var så glad at jeg ikke hadde hjerte til å si at jeg betalte med UA-kort.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Har kommet meg til "The Suite" i BRU. Makan til labyrint de hadde laget mellom terminal A og B, man måtte jo snirkle seg gjennom halvparten av butikkene på flyplassen. Passkontrollen var uten kø og jeg skjønte hvorfor ingen ville bruke automatene. Den frekke automaten ga stadig beskjed om at det var for mange personer i slusen og at jeg måtte ta av meg hatten som er noe jeg ikke har brukt på mange år. ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Flyklapper
|
![]()
Men da jeg nevnte at jeg hadde bursdag i tillegg, løp han og hentet litt snop. SAS på sitt beste.
![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjord.
![]() Hvor snøen har lagt seg og føret for både to bein, fire bein og på dekk er det samme, heller variabelt mao og det gjelder å ta seg forsiktig frem. Fortsatt hjemme i egen stue da onsdagens Åfjord-tur ble kansellert pga dårlig føre. Skal dog gjøre nytt forsøk i morgen, så er man heldig( om man ser det slik ) så sitter jeg på Fosen-halvøya på denne tiden i morgen. Med andre ord er det bare å pakke, mens vaskemaskinen jobber på helsa løs for å vaske siste rest av klær som skal med. Ha en ypperlig aften, med eller uten pakking uten planlegging! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Manchones og Dos Ojos er obligatoriske dykk i området.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ajajaj, det er mandag! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 16 | 27-02-2017 22:18 |
Nest beste dagen i uka; Det er fredag! | Bergern | Flyforum | 28 | 19-11-2016 20:46 |
Juhuuu, det er lørdag! Nest beste dagen i uka :) | Bergern | Flyforum | 17 | 08-10-2016 20:55 |
Jeppers, Beste dagen i uka er her; Det er mandag! | Bergern | Flyforum | 16 | 29-08-2016 21:52 |
Mornings! Det er mandag, beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 12 | 15-08-2016 15:04 |