![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2012
Posts: 373
|
![]() Quote:
Du kan snu på det og si at flyene sjelden blir write off ved slike hendelser nettop pga denne designfeilen som du kaller det. Uten denne kunne man i verste fall slått hele leggen opp i tankene og fått et potensielt flammehav dersom kreftene bare blir store nok. Tipper denne landingen var opp mot 4g og med sideveis bevegelser i tillegg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Aviator Extraordinaire
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
|
![]() Quote:
Jeg så video av landingen, den så litt stygg ut bakfra, men ikke så galt at flyet skulle ødelegges. Joda, tankene må beskyttes, men metoden her ser litt drastisk ut. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,935
|
![]()
Bombardier burde lage skikkelige hjul. Sånne som de har på Xian MA60. Like hele og klar for nye utfordringer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flybe och Finnair avslutar sammarbete -> FlyBe Nordic blir til Norra | Ludde | Flyforum | 11 | 11-10-2017 14:04 |
Landingsuhell på Stord med microfly | LN-VLE | General Aviation og sjøfly | 0 | 23-09-2012 19:04 |
Schiphol | hakon1gz | Flyforum | 9 | 20-11-2009 16:11 |
Bombetrussel og landingsuhell | catocontrol | Flyforum | 0 | 25-07-2005 14:14 |