![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvilket Hilton hotell er egentlig best i Washington? Jeg behøver hotell for en romantisk lang-weekend i September med kona, tenkte å satste på Hilton pga HHGold.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har spist frokost på Hilton i Embassy row. Ikke spesielt spennende frokost. Kan ikke si moe om rommene, men synes beliggenheten ved Metro syop Du Point Circle var bra. Finnes det Hilton nær George town ville jeg godt for dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hilton Embassy Row finnes ikke lenger. Hoteller er erstattet av The Embassy Row Hotel, som ikke har noen kjedetillknytning (tror jeg). Jeg digger også DuPont Circle-området, men det nærmeste Hilton-hotellet er nå "Washington Hilton", tror jeg. Dette skal visst være et helt ok hotell, men kanskje mer egnet for konferanser enn romantiske helger. Tror dessverre ikke det er noe i Hilton-kjeden i Georgetown.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
For ti år siden bodde vi på hotell Washington.. Et langt steinkast fra Det hvite hus..Skal være oppusset nå og heter Hotel W .... Vi likte beliggenheten..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Bodde noen netter på The Embassy Row Hotel for rundt 10 dager siden og ville nok sett meg om etter noe annet neste gang. Men beliggenheten ved Dupont Circle er fin som nevnt og det er lett å komme seg rundt med Metroen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som kan anbefale hotell som ikke koster skjorta og har ok beliggenhet? Reiser i februar, så må få booka noe snart.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Bodde på et Kimpton-hotell i Alexandria sist jeg var der. Flott plass, koselige smågater med barer og restauranter, og båt eller metro inn til sentrum av DC.
Vil heller anbefale å bo der en midt inne i sentrum. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har bodd på Hyatt v/Arlington, det var vesentlig billigere enn en del andre, og re rett ved t-banestasjon. Funket knall.
![]() |
#49 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vurerer Airbnb siden vi er 4 stk som reiser. Noen steder/bydeler som anbefales med nærhet til barer, restauranter mm?
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Støttes. Hadde tre netter der for noen år siden. Veldig greit. Ikke noe problem å gå over elva heller, om været er ok.
![]() |
#51 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kan anbefale Hyatt Place Georgetown/Westend. Pris ca 110-130 dollar/natt. Dette inkluderer en bra frokost i amerikansk målestokk. Nytt hotell med svømmebasseng i kjeller. Georgetown likker 6,41 usd avgårde med Uber. Foggy bottom metro stasjon var det ca 10 min å gå til med en femåring.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Jeg var i samme situasjon som deg HS-TGA, jeg måtte ha hotell i Washington til en overkommelig penge i februar. I den sammenheng googlet jeg meg frem til snaptravel, som er en ny gimmick for hotel deals online. Du chatter med en bot i facebook messenger, og så pøser den ut snaptravels hotelpriser privat til deg. Det er også mulig å chatte med en «travel agent» hvis du trenger mer info. Hele bookingen foregår altså ved hjelp av chatting! Resultatet for min del ble en booking på Hyatt Place National mall, med frokost, til ca. 950 kroner natten inkludert hotelskatter. Det ligger kanskje ikke midt i smørøyet, men både metro knutepunkt og museumstripa er nær. Og prisen er under halvparten fra hotels.com. Sjekk ut snaptravel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Newcomer
|
![]()
Hei Robert,
Etter å ha lurket dette forumet over flere år så ble jeg sykt giret da jeg så at du var siste som hadde kommentert denne tråden. Jeg tenkte "YES, nå skal jeg endelig få oppleve å få en halvspydig kommentar fra min favorittbruker robertaas... til og med på mitt aller første innlegg". Og det fikk jeg også, herlig! Jeg liker og forstår skepsisen. Men jeg må skuffe deg å si at etter 30 år på internett, så er dette altså første gang noen ikke har selvinteresser i et produkt de lufter på et forum. Om du ikke stoler på meg, en helt random internett fyr, så er det helt forståelig - men det i dette tilfellet fakta! Jeg postet dette som et takk for lang tids lurking, og samtidig som et innspill for å se om det var andre som hadde brukt snaptravel og hadde erfaringer å dele. Som født pessimist er jeg ikke helt 100% sikker på at dette ikke er en scam, så det ville vært stas om noen hadde roet nervene mine med gode erfaringer. Denne diskusjonen hadde uansett passet bedre i en egen tråd om temaet, men det må nesten noen andre ta iniativet til slik at jeg ikke blir oppfattet som majoritetsholder i snaptravel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Må innrømme at jeg først også var litt skeptisk, men ett av de første resultatene jeg fikk i Google når jeg søkte på SnapTravel var Conde Nast som jeg regner som rimelig troverdige:
http://www.cntraveler.com/stories/20...t-a-hotel-deal Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Flysitter
|
![]()
Kan forøvrig støtte opp om Hyatt National Mall.. Halvparten av prisen av de andre i nærheten. Ikke noe fancy hotell men hvor mye tid tilbringer man egentlig på ett hotell på reise? I gangavstand til alt av museer og Le enfant Plaza rett ved hvor man lett kommer seg til/fra Dulles med buss 5a og man har metroen der.
Last edited by jameson82; 05-01-2017 at 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk en god deal på The St. Gregory Hotel. Virker ganske bra og beliggenheten virker grei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Ex Spært
|
![]()
Som nevnt over er Hilton Capital bra. Flytter inn der for et par uker på mandag.
Og best av alt akkurat nå: Bare et steinkast unna det hvite hus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ot, men velkommen! Og ikke dårlig at Robert faktisk kan oppleve nye ting etter 30 år ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor i USA bør man dra? | robertaas | Reiseforum | 354 | 06-10-2019 09:21 |
Juletur 2014 - hvor bør man dra? | Chriscross | Reiseforum | 15 | 18-08-2014 10:29 |
Hvor bør man feire nyttårsaften? | MisterOlsen | Reiseforum | 17 | 22-06-2014 17:55 |
Hvor bør man bo på Réunion? | robertaas | Reiseforum | 0 | 06-03-2012 05:25 |
Hvor i Budapest bør man bo? | robertaas | Reiseforum | 18 | 23-02-2012 21:25 |