![]() |
|
![]() |
#1101 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hotell: Radisson Blu St. Gallen
Status: Concierge Booket: 2-for-1 standard weekend (+ 1 gratisnatt fra Hotels.com Welcome Rewards) Upgrade: Business class Gave: Karaffel med vann og ei skive appelsin oppi, brownie og et eple, samt en liten julekalender! -------------- Tok ut en gratisnatt fra Hotels.com Welcome Rewards på Radisson Blu St. Gallen fra søndag til mandag (i går). Fredag til søndag var booket som 2-for-1 standard weekend rate. Hotels.com-natten var en Business class rom, for å maksimere verdien på gratisnatten. Da vi sjekket inn på fredag, ble vi oppgradert til et businessrom og fikk beholde det samme rommet hele langhelgen. Nå var ikke hotellet det jeg vil kalle "fullbooket" men det var veldig greit og hyggelig gjort av hotellet med en slik velvilje for en booking gjennomført hos en tredjepartsside, og en annen direkte hos kjeden. I tillegg fikk vi gratis parkering i hotellets parkeringshus i kjelleren, under hele oppholdet. Vet ikke om det er vanlig med business class rom? Kosta egentlig 25 CHF per dag (med inn/ut-privilegier)
#1102 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Er det noen måter å oppnå høyere status på nå? Eller må man begynne på "Red"? Jeg bor ikke nok på slike hoteller til å oppnå gullstatus. Har EBG hvis de matcher. |
![]() |
![]() |
#1103 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
De matcher EBG til CCG
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
#1104 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Du kan vel også kjøpe aksjer i Rezidor. Evt få deg Amex Platinum Centurionlinjen (ikke sas). Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
#1105 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sendte de en mail og fikk følgende svar:
"We match top level to Gold Elite and second level to Silver Elite. Our Concierge Elite level cannot be matched, it must be earned." Det vil vel si at Eurobonus Gold kun gir Silver Elite. Noen erfaringer med dette? |
![]() |
![]() |
#1106 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#1107 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hotel: Radisson Blu Media Harbour Hotel Dusseldorf
Status: Gold Booket: Standard guest rom 2 for 1 weekend tilbud. Tror jeg betalte rundt 1100 kr for 2 netter. Oppgradert: Ja, til business class rom. Fint rom. Perks: Fikk to drikkebonger til baren og late check out til kl.14. Fint hotel som ligger ca. 2,5 km fra Alstadt (gamlebyen) og sentrum av Dusseldorf. Området hotellet ligger i er i et område med en del trendy restauranter og barer. Ikke langt unna ligger TV tårnet. Ellers er Dusseldorf en kjedelig by med lite severdigheter. Last edited by barca; 10-02-2017 at 10:11. |
![]() |
![]() |
#1108 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
2 for 1 og 4 for 2 rates for gull eller høyere er fjernet dessverre, det var en veldig fin perk.
|
![]() |
![]() |
#1109 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Radisson Blu Edwardian Sussex
London Nivå: CC Gold Elite Upgrade: Ingen Velkomstgave: Ingen Råd: Ta med knebeskytter og hjelm, for skal du ut av sengen i mørket og er litt trøtt krasjer du både i sengekanten og veggen. Knøttsmå rom, og utsikt rett inn på kontoret til en småsjokka Frøken Gundersen som fikk nyte kroppen min i full strekk da jeg åpnet gardinen. Mulig hun tok en rødvin i lunsjen på onsdag bare for å glemme.... Ligger sentralt på Oxford Street (I bakgården på New Look/Next øverst mot Marble Arch), det er positivt! Kim |
![]() |
![]() |
#1111 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har erfaring med Radisson Blu Resort hotellet i Arguineguin på Gran Canaria? Har prøvd å søke litt rundt her i denne tråden og på andre forum men finner lite erfaringer med hotellet og Club Carlson perks & recognition.
|
![]() |
![]() |
#1112 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Bodde der for fem år siden. Fine rom og fint uteområdet og basseng. Rommene er litt mindre enn de skriver på siden, siden de regner inn en bod som kun disponeres av time share eigne. Husker ikke om jeg fikk en oppgradering, men har lest at andre har fått.
|
![]() |
![]() |
#1113 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ellers så er dette en meget bra plass om man ønsker å slappe av. God plass både på rommet og selve bassengområdet. Meget bra frokost til å være Spania, til og med musserende daglig for dem som ønsker slikt. Klientellet er mye bedre enn de andre charterhotellene, ingen chartersveinfaktor her... Beliggenheten er perfekt mtp solen. Man har sol hele dagen og alle rommene virket å ligge bra til ift solen. Stor balkong med solsenger. Stort treningsrom i kjelleren med de meste av apparater. Alt i alt meget godt fornøyd med mitt opphold. |
|
![]() |
![]() |
#1114 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Var der på babymoon for 3 år siden og var godt fornøyd. Rommet/leiligheten vi endte opp med hadde i hvertfall god plass. Bra restaurant i toppen og et par andre innen kort rekkevidde https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=126962 |
|
![]() |
![]() |
#1115 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Endelig en hotellkjede for oss slabbedasker som ikke liker å vaske oss, skifte sengeklær og håndklær, pusse tenna og synes det er greit å lukte svette samt bruker trusene på både retta og vranga! Radisson Blu tilbyr nå tjenesten "Please don't clean my room". Helt genialt, ingen brysomme " bank, bank, bank - housekeeping" og man kan faktisk bo ukesvis og hele ferien på samme hotell uten at noen utenforstående skal bry seg om hygiene, ordning & reda. Fantastisk!
Mon tro om Rasmus Hansson har fått styreverv i Rezidor? ![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
#1116 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det er jo bare å bruke "Do not disturb" også når man er ute.
#1117 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Bodø
Status: Gull Booket: Standard Oppgradert: Til business class i 12. etasje (øverste etasje med gjesterom - i 13. etasje er Top 13-baren) Fantastisk utsikt mot havna og Sandhornøya. Requesten min funket, med andre ord. Hadde forespørsel inne på reservasjonen om rom på high floor med utsikt mot Sandhornøya ![]() Offergave: 3 stk sjokoladetrøfler Annet: Tidlig innsjekk 12:30. God frokost og et hyggelig opphold. Bor gjerne her igjen. Scandic Havet er som oftest for dyrt synes jeg. ![]()
![]() Last edited by Cecilie; 26-05-2017 at 10:39. |
![]() |
![]() |
#1118 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Noen som vet om poengene refunderes hos CC dersom man avbestiller (i god tid) et bonusopphold? Mildt sagt ikke lett å finne ut det på hjemmesiden deres. Pleier det å være vanskelig å få til å beholde samme rom dersom man bestiller tre netters opphold - to på poeng og en natt man betaler selv. Det gjelder Portman i London hvor jeg har bodd mange ganger og servicen varierer veldig er min erfaring.
#1119 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ugh fikk en noe uggen mail fra Radisson Rewards om at noen har overført poeng til United fra min konto... Det har ikke jeg gjort iallefall. Noe som burde anmeldes eller noe sånt? Ja frequent flier nummeret stod i mailen og greier så det burde være en smal sak å finne ut av hvem som har gjort det.
|
![]() |
![]() |
#1120 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jaja har nå sendt mail til kundeservice begge steder og lagt ved bildedokumentasjon, så håper jeg United og Radisson gjør det som trengs. Ja så får jeg også bytte passord da. Nyttig det og.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |