![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Grei tur over med UA for tre dager siden. De leverer varene uten ' spink og spare tiøringet,' som nærliggende selskap. Været topp, maten god og deilig å feire jul her.
![]() LH leverte også med ny NEO 320 til FRA med god kanelbolle og hvitvin . Last edited by SQ 777; 19-12-2016 at 01:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Via LAX or SFO? Var litt kjent på Oahu. Hadde en bryllupsreise dit i Januar 1984 fra Anchorage, Western DC-10. Deretter Oahu med en Japansk turboprop. (Hva fanken het dem igjen?j Fin øy, god mat, godt vær og søte minner, men hver eneste bryllupsreise jeg har tatt har også vært bra. Man får litt av hvert på slike reiser ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Husker flyturen godt, sjampis hele veien for man var på honeymoon, ung bushflyger fra Alaska og ung flyvelederske som også var flyger. Spennende tider, nå er livet kjedeligere for man har "been there, done that" med nesten alt. Legg ut bilder fra Oahu, kanskje samme hotel.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hvis dere som er på den ene eller, særlig, den andre siden av jorden venligst kunne holde fred til norsk flaggheis, hadde det vært fint. Umulig å legge seg med uleste poster. Vet jeg har vært noe utpå selv, men det har nok hatt mer med dårlig firingsmetodikk å gjøre.
Har ingen gjøremål liggende, så oppgaven slippes fri. God mandag, BESTE DAGEN I UKEN, ønskes! ![]()
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heis? Heisan!
Suuuuurt og kaldt her. Nå er det ut med bikkjene, så skal jeg varme meg med litt skotsk myrvann. Frisk mandag, alle som må utendørs. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Sorry.. ![]() Last edited by LN-RTP; 19-12-2016 at 05:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Hva het han som var posterboy? Hunter S. Thompson.. Leste en bok han skrev om Hells Angeles. Spennende å lese. Akkurat som disse postene fra Vestfronten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Yes og inspirasjonen til Doonesbury's Duke (akkurat ferdig med den siste Doonesbury boken som viser et 100 % nøytralt bilde av Trump)
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag morgen og en god start på siste arbeidsuken i 2016. Starter rolig hjemme før det blir avdelingslunsj og annen hygge i løpet av for og ettermiddagen. Ha en bra mandag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra F2 mellom Asker og Sandvika. En kort tur til London står på programmet med Ryanair, retur i morgen.
God mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God mandagsmorgen fra St. Gallen. Her har det kommet et lite snødryss i løpet av natten, så de omkringliggende husene ser riktig så julete ut her på morgenkvisten.
Straks frokost, deretter kjører vil til ZRH for å avlevere leiebil og komme oss inn i en eller annen lounge, med mindre SAS har funnet på noen forbedringer der også nå nylig? ![]() Ha en fin dag ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Ser ut som arvingen kviknet til over natten, så da tar jeg sjansen på barnehagen. På jobben satser jeg det skjer minst mulig. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Godt å høre at alt er vel på Reidar-Øya. Selv setter jeg kursen for en litt kjøligere øy på torsdagen. Grei helg og i og for seg en grei mandag, kortere uke er bra. Noe fri må man jo ha denne jula også, selv om "gratis fridager" i år bare er 1 mot 5 i fjor. Hørte rykter om at man i deler av offentlig sektor likevel får 2 ekstra, men det er det ingen som har tenkt på å spørre om her....
... nuvel. Snart klart for en Skyr til frokost. Noe må man jo unne seg. God mandag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra vestlandet. Var litt irritert fordi mange amatører i DY-sikkerhetskontrollen i dag, men man skal vel ikke klage over 10 min fra perrong til innenlandslounge.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra tiggerstaden. Merker at det begynner bli litt roligere på jobb slik at man kan få løftet blikket litt, men bussene er fortsatt så stappet at alle ikke klarer komme seg med. Befolkningen øker og Fornebubanen ligger stadig minst 10 år frem i tid, man har jo ikke engang startet den langt offentlige diskusjonen om traseer. Og skulle vi ikke allerede brukt en slik en til jobb?
![]() http://www.arngren.net/moller.html Quote:
Skal dere se på turistene som går på og ødelegger korallene i Hanauma Bay?
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Oslo. Hadde årest flight nr 129 i går med SAS. En hyggelig affære som alltid. På onsdag er det siste flight for reiseåret 2016, etterfulgt av 2 uker hjemme. Det kjenner jeg blir ganske så godt nå
![]() Ha en fin dag, forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo - ikke helt i form så man blir hjemme, knapt sovet i natt og ting gikk litt rundt da jeg stod opp. Satser på at formen er bra i morgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Jaja, good eftan frå Trondheim. Nok ein dag med sjuk unge unnagjort. Litt jobb, litt leik og til slutt juletrekjøp. Kansje kontoret i morgon? (Synst forøvrig at det er bra at forumet er ein global sak. Fint å ha no å lese når minsten er våken klokka to om natta) Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen Norge | dc-8-63 | Flyforum | 7 | 26-04-2018 08:43 |
God morgen Norge | SQ 777 | Flyforum | 11 | 20-04-2016 13:49 |
God Morgen Norge! | LN-REF | Flyforum | 22 | 02-08-2009 22:32 |
God morgen Norge, fra sunny SoCal ! | SQ 777 | Flyforum | 19 | 25-11-2007 10:27 |
GOD MORGEN NORGE !! | SQ 777 | Flyforum | 3 | 13-11-2005 22:50 |