![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fikk også denne mailen om AVIS status for DNB Saga kunder:
Quote:
Fikk svar etter noen timer og at det var akseptert og lagt inn, men at det kunne ta noen dager før det ble reflektert i profilen. Nytt kort skulle komme innen 10 dager. Noen som vet om dette er noe skikkelig stas profil? Aner ingenting om det, men tenkte at det ikke kunne skade.
![]() |
![]() |
#62 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#63 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Jeg har sånn presidentkort.
Funka veldig bra i Billund. Bestilte billigste dritten de hadde og fikk kliss ny BMW 430d M Sport. I Tromsø for noen uker siden klinte de til å ga meg en A3 med automat istedet for manuell som jeg hadde bestilt Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå kan en få 6000 eurobonus poeng om en oppgraderer sitt DNB MasterCard til SAS Eurobonus DNB Mastercard: https://www.dnb.no/privat/nettbank-m...urobonus.html?
Med én måneds oppsigelsestid kan en altså få 6000 poeng for 49 kroner. Merk at det står i vilkårene at poeng som ikke enda er utbetalt frafaller ved oppsigelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
her står det at det er gratis frem til nyttår.
https://www.dnb.no/privat/nettbank-m...eurobonus.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før disse 6000 ekstrapoengene ruller inn på konto?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Flying high
|
![]()
Vet du om de 12000 poengene er kvalifiserende poeng ift status upgrade?
![]() |
#71 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har skaffet Eurobonus på DnB Mastercard nå. Hvis jeg legger inn det kortet på Vipps, får jeg da poeng for alt jeg overfører? Teller det som en betaling/transaksjon eller som en overføring? Hvis det er det siste, kommer det vel renter fra første dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Ikke erfart selv, men lest her at det teller som "kvasi kontantuttak". Ingen poeng, men heller ikke rente på Saga MC. Shell MC gir visstnok poeng uten at jeg kan går god for deg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Registerte min Eurononuskonto til mitt DNB Mastercard, etter at DNB pushet dette tilbudet ganske heftig for en stund siden. Ble lovet 1000 velkomstpoeng (tror jeg det var). Det er nå to og en halv måned siden registreringen, men ingen velkomstpoeng er å spore på kontoen.
Ikke at det egentlig betyr så fryktelig mye, siden jeg bruker den ganske lite og reiser sjelden med SAS og *A, men rett skal jo være rett. Noen som har samme eller andre erfaringer? Jeg spurte på DNBs facebook-side, men fikk bare beskjed om å ringe kundeservice. Det har jeg ikke så lyst til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På slutten av fjoråret skaffet jeg meg DNB Mastercard og signet opp for Eurobonus-opptjening siden de lokket med 6000 velkomstpoeng. Dette fikk jeg da første faktura ble utstedt, sørget for bruke kortet et par ganger før første fakturadato da dette har vært et kriterie for velkomstpoeng på andre EB-kort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bruk DNB sin chat, mye enklere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har DNB Saga, EBS og har fått AVIS-kontoen oppgradert til President's Club, men hvor bør jeg bestille bilen?
Jeg har så langt funnet 3-4 forskjellige sider en kan søke opp og bestille biler på. Avis.no, en lenke fra DNB, lenke fra Eurobonus og en egen Avis Preferred. På Avis.no får jeg opp mest informasjon om leieforhold, biltype, forsikring osv. På de andre sidene, blant annet den jeg fikk fra DNB, så står det veldig lite og jeg kan heller ikke velge noe annet enn biltype. Noen tips til hvor jeg bør søke opp og velge bil for å få noe utbytte av dette medlemsskapet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018) | Someone | Reiseforum | 2533 | 24-05-2019 13:39 |
Kredittkort / DNB / Hvitvaskingslov og rapportering av bruk... | Fnate | Reiseforum | 9 | 26-10-2016 19:42 |
DNB NOR Markets spår Norwegian opp over 50% | Herlov | Flyforum | 0 | 24-07-2006 10:07 |
DNB Nor anbefaler kjøp... | ENGM RAMP | Flyforum | 0 | 07-02-2006 17:26 |
DnB NOR valgte SAS Braathens | EB | Flyforum | 7 | 22-12-2004 12:19 |