![]() |
|
![]() |
#1261 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 |
Newcomer
|
![]()
SAS.no vil ikke selge billetter fra OSL til BOS. Dersom man velger utreise fra CPH fungerer det som forventet.
![]() |
#1263 |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]()
Prøv beta.sas.no, den klarer det. Har fått opp mange rutinger på betasidene som ikke er tilgjengelig på den "vanlige" sas.no.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Isåfall, hvordan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 |
Scanflyer Diamond
|
![]()
Forsøker å lagre bestillingen jeg nettopp har gjort til min outlook kalender, men får følgende feilmelding når jeg trykker på knappen "Lagre bestillingen i kalender" :
Nytt vindu blir åpnet og eneste valgmulighet er "Tilbake til forsiden" Trykker jeg på Tilbake til forsiden, skjer ingenting ! Svært imponerende ....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nettsiden til sas er en skandale, men ser ikke ut som de gjør noe med den heller...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
Fokuset er nok på denne siden: https://beta.sas.no/?t=1476557087413...=true#/booking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noe av det mest irriterende er at kansellerte bookinger under 'Mine bestillinger' ikke fjernes. Får hetta nesten hver gang jeg logger på der og ser reiser jeg mener å ha avbestilt for lengst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Gjennomførte reiserfjernes heller ikke, før man prøver å åpne dem og de feiler... da blir de borte.
![]() |
#1270 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Både kansellerte og gjennomførte bookinger forsvinner automatisk herfra etter en stund, en alt for lang stund.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Som eneste selskap bruker SAS stadig å flytte meg til et sete som jeg ikke ønsker, gjerne flere ganger slik at jeg regelmessig må sjekke bookingene. Skulle sjekke idag og fant
"Vi finner ingen fremtidige bestillinger på din profil."
![]() |
#1272 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har nok vært utsatt for det med "Vi finner ingen fremtidige bestillinger." Adia bruker SAS sin tjeneste for sjekke inn sine passasjerer i Oslo og du må logge på via SAS.no.
![]() |
#1273 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
A-klasse er tilgjengelig på så godt som alle fly tom på dagens, men får feil når jeg prøver å booke. Så de har problemer et sted.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Eg registerte i si tid EB-konto på kidsa. Han eldste hadde opparbeida seg litt etter nokre flyturar og den der EB-intro-quizzen som gav masse poeng. Men det er jo upraktisk med fragmenterte poeng, så når frøken skal sørover ein tur, fann eg ut at eg kan bruke kontoen hans til å kjøpe ein einvegsbillett. Det som då er "artig" er at alle stadar i kjøpsprosess PLUSS på betalingsbekreftelse står det at billetten kostar 3000 poeng. Det er jo barneprisen. Har naturlegvis huka bort "medlemmet reiser", og søkt på voksen-billett. I søkeresultatet kjem rett pris opp, men ikkje i pris/skatt-oppstillinga.
(Jadå, eg prøvde jo å bestille t/tr også då, for å sjå korleis det gjekk. Det gjekk ikkje. Rett antal poeng -er- belasta, men det står som sagt 3000 og ikkje 6000 på bekreftelsen.) Kvar bør dette rapporterast?
![]() |
#1277 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Jeg lurer på hvor lenge 'Right now we have problems....' skal vare, på poengoversikten har det ikke vært vist poeng for flyvninger på lengre tid, kun poeng fra andre som f eks Amex og Flytoget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
SAS booking viser ikke antall poeng man får, annet enn i reiser med et leg. Booker man med mellomlanding, og begge flyvningene er ekte SAS, får man melding om at antall EB poeng ikke kan vises.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Står det så dårlig til hos SAS at de ikke kan fornye lisensene sine?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fryktelig pinlig for SAS. Spørs om ikke noen kan ha regnet med at nytt system skulle være på plass for lenge siden og derfor har sjanset på å ikke fornye denne lisensen, som sikkert koster litt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |