![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Bryggekontor, kundebesøk og treningsøkt - en helt vanlig mandag med andre ord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm. Mandag igjen og ny uke. Siste innspurt før ferien neste uke. Skal bli godt å fly litt igjen snart!
![]() Ønsker alle en riktig fin dag og ny uke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
To tråder før kl 0517, men EB startet sin minuttet før Concord så da er vel dette den offisielle tråden. Osl og bgo x2 venter.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Var nok litt treg i dag... 😉
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Å kjære vene. Virka jo til og med som om de er oppe frivillig...
Morn frå Trondheim. 0415. Ikkje frivillig. Pakking og klargjering for skytefeltet på Andøya i dag. I morgon blir det å få WF-fixet sitt. ![]() Ha ein bra dag! Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
#6 |
www.lch78.net
|
![]()
Her labba man inn døra på jobb 0430, så er kanskje det som kalles frivillig tvang
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 20 bussen. Kunne riktignok ligge i senga til 6, men litt vanskelig og sover når arvingen lå og sang for full hals fra kl5, mens han ventet på klokka skulle skifte fra natt til dag. I det minste så funker klokka så det er ingen protester. Middags besøk av bror og svigerinne i kveld. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra Flytoget! Kom hjem med 21-flyet fra CPH i går, vasket skjorter og så avgårde med 6-flyet til OSL i morges for en uke på feil side av vannskillet. Er det rart man drikker..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland og en uke helt uten flyturer. Faktisk ingen flere planlagte jobbreiser i år. Men det kan fort endre seg... Ha en fin start på uka
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Herremin for noen morgenfugler... blir nesten dårlig i magen. Her sitter man på Flytoget. Først EWR og så PBI.
Desverre sier UA.com at bookingen fra EWR til PBI ikke eksisterer. Men vi får klarte fjellet når vi kommer til EWR. Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Morn fra KRS. Sitter og venter på en forsinka fugl fra OSL som etterkvart skal ta meg tilbake til OSL og videre nordover. Burde jo egentlig bruke ventetida på å bla litt i notatene mine før onsdagens eksamen. Men her sitter jeg og blar i forumet i stedet. Jaja. Ha en fin mandag - on time!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Jaja god formiddag fra kontoret - ikke noe spennende som skjer på denne mandagen så da har man tid til litt Flyprat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Grompf... sitter i SK907 og venter på oppsamling fra forsinkede inbound som lander etter oppsatt rutetid på vår flight. Hvorfor lar man folk booke med 40 min connection (hvis alt går bra) til long haul midt på vinteren? #haddesikkertaldriskjeddba #toflytoput10abreast #tobacontoroll #tomarkstospencer UPDATE: Woohooo, ledig midtsete hos meg. ![]() UPDATE 2: Ouch... helt til det siste så det ut til at nabodama på vindusraden fikk ledig nabosete, da en dame plutselig vil flytte og sette seg der istedenfor... jeg så panikken da hun ikke fikk seg til og si nei, og nå fortvilelsen når det viser seg at den nye naboen er EKSTREMT pratsom. Jajaja... luksuslivet på tur
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 14-11-2016 at 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Men du har vel ikke lenger en separat booking å rekke, så hva er problemet? ![]() God mandag fra Bererbygda. Litt usikker på hvor klar jeg er for ny arbeidsuke, men man har vel ikke noe valg. Er mye mer motivert for å vinne de 40 millionene på onsdag, for å si det sånn. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Ha ha ha... touche
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Oppe 1130 og man har begge sofaene for seg selv. Grått ute og greit å sysle inne, men må vel hamstre litt mat hos Joker på hjørnet. Ellers er bedringen bra, så er klar for jobb på torsdagen igjen. Ha en fin-fin dag alle som er frisk nok til å bygge landet !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Yahhh ... Vekket klokken 0558 av to glade bikkjer som ennå ikke helt har skjønt dette med 'daylight savings time'. Så da var det bare å få på fillene og komme seg ut i måneskinnet.
Oppdaget at guttungen har vært på raid i kaffeboksen min, men heldigvis var det en Peet's igjen på bånn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Good morning fra Florida.
Var oppe kl 5 for å lufte bikkja. (Enten man vil eller ikke ![]() Den har kurv på soverommet og sier godt ifra med piping, klynking og pesing hvis det måes en tur på plena, eller om den er sulten og tror det er på tide med frokost. Som dumsnille foreldre tøfler vi som regel ut av køya, om ikke annet så for å fred 5 minutter senere når man er tilbake under dyna. Nå den 07:00 og skal prøve en på lur igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God ettermiddag fra et regntungt Skaun.
Blåis, 0 grader og regn er en god kombinasjon. Enda godt man ikke skal ut på noen dager! Ble litt overrasket her, Fnate: Er vel ikke midtsete på Business? ![]() Reisefri et par uker ser det ut som, fruen skal derimot på flere turer, så får nyte roen og freden hjemme i huset som best kan! Blir vel en bytur med hotell i helgen, se litt fotball og treffe gode venner. Ha en flott uke alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Spørsmålet er jo hvem som egentlig er smartest, vi eller dyra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 26-03-2018 15:41 |
Glad mandag! | EB | Flyforum | 20 | 30-01-2018 23:07 |
Glad mandag | EB | Flyforum | 10 | 29-05-2017 13:33 |