![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Slenger inn et spørsmål her. Er 3 timer nok med connection når man kommer med QR og skal videre med CX til HKG? Ikke gjennomgående billett så må hente ut bagasjen og gå gjennom immigrasjon formoder jeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Sist jeg var på Changi (i september 2016) tok det 10 min fra jeg gikk ut av flyet og til jeg satt i taxi på vei mot byen. Ved avreise blir sikkerhetskontrollen gjort ved gate, noe som gjør at du slipper lange køer. Immigration blir gjort med en gang du går "air side" i terminalen. Jeg spurte en gang om hvor Fast Track var og fikk til svar: Not necessary, this is Singapore, there is never a long que...
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Dessverre ser det ikke ut som om den muligheten finnes lengre. http://www.changiairport.com/en/pass...e/transit.html If you are travelling with a budget (low-cost) airline or you are travelling on two different airlines and your baggage is not checked through to your final destination Please proceed to clear Arrival Immigration, collect your baggage (if any) and clear Customs before checking-in at the respective terminal for your connecting flight. Men jeg klarte også fint å gjøre prosessen over (med bagasjehenting og ny innsjekk, samt bytte av terminal) på SIN med en connection time under to timer. Og dette til tross for at flyet inn til SIN så vidt jeg husker var en del forsinka. (Fra Singapore Airlines til Air Asia). Så tre timer burde være nok, hvis du ikke treffer på en betydelig forsinkelse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transfer i Zurich, og om flyplassen | LN-SEK | Reiseforum | 86 | 11-04-2025 18:24 |
Om flyplassen, transfer m.v. i Chicago | onkelskrue | Reiseforum | 72 | 04-03-2019 17:13 |
Om flyplassen og transfer i Warszawa | MD87 | Reiseforum | 7 | 27-05-2018 23:23 |
Om flyplassen i Roma (transfer, lounger etc) | SQ 777 | Reiseforum | 0 | 24-07-2017 16:31 |
Om flyplassen, og om transfer i Atlanta | oskarflekkefjord | Reiseforum | 6 | 11-07-2016 22:39 |