![]() |
|
![]() |
#21 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Kildekritikk har aldri vært et forums sterke side. Men her er jeg overrasket over hvem som har sviktet i sin kildekritikk. Krisemaksimering fra media har vi sett tidligere ved "et par" anledninger. Hvorfor "noen" blir til "alle" eller "noen ansatte" blir til "de ansatte" når ordene treffer en journalist, det vet ikke jeg. Salg før etterprøvbarhet.
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() Last edited by seilfly; 10-11-2016 at 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Min første observasjon gikk mer i retning av om dette var en politisk markering - noe jeg fortsatt håper det var/er.
![]() |
![]() |
#23 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Hvis det hadde vært hold i artikkelen (overskriften) hadde jeg håpet det samme :-D
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#24 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Å ha et forsvar som "aksjonerer/streiker" er vel heller ikke særlig betryggende..
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Om det er streik/konflikt har jeg ikke noe grunnlag for å uttale meg om, men på generelt grunnlag føler jeg meg trygg på at de er fullt kapable til å se forskjell på krig/konflikt og fredstid. Sent from my iPad using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Infrequent traveller ;-)
|
![]() Quote:
Så er ikke tilfelle. Det er snakk om profesjonelle folk. Offiserer og grenaderer. De har sterke meninger mange av dem men ingen har noen aksjon på gang. Det hadde ikke sømmet seg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hesnes Air satt på bakken? | bizlove | Flyforum | 2 | 28-06-2010 13:10 |
ScanAviation satt på bakken | CK | Flyforum | 12 | 13-07-2009 21:32 |
Sikorsky S-92 satt på bakken. | k.s. | Flyforum | 5 | 23-03-2009 10:29 |
Emerald satt på bakken | Blubird | Flyforum | 0 | 07-05-2006 10:36 |
Redningshelikoptrene satt på bakken | sail4fun | Flyforum | 0 | 17-11-2005 10:01 |