![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mor saksøker flyselskap etter at de sendte henne feil sønn
En forveksling førte til at en totalt ukjent gutt ble overrakt til henne på flyplassen i New York, mens hennes egentlige sønn ble satt på fly til Boston. Nå saksøker moren flyselskapet som gjorde feilen. https://www.nrk.no/urix/mor-saksoker...onn-1.13160433
![]() |
#2 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Jeg ville aldri latt min 5 år gamle sønn (hvis jeg hadde hatt det) reise alene med fly.
Når det er sagt, ser hun (moren) vel en mulighet til å tjene noen hundretusen (millioner)? dollar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
Jeg flydde mye alene som barn, og det var null stress. Damene hos Braathens tok godt vare på meg og av og til fikk jeg besøke kaptein og styrmann.
Ser egentlig ikke noe stort problem med å la barna reise alene om hodet er på rett plass. Overbeskytta og bortskjemte småtroll bør holdes hjemme seff, men mange er gamle nok. Og hadde noen rota bort en av ungene så hadde jeg laga ett jækla sirkus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det var sjef å fly alene i riktig gamle dager, før posen-rundt-halsen (som vel symboliserte at det ble litt system i rotet!). Var på hils med masse crew, satt av og til på klapp, og fikk som 10-12 åring lov til å dra i spaken for å ta ned hjulene før landing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Pendlet mellom Oslo og Kristiansand ca hver 14-28 dag i barndommen (Fra ca 6 år). Fikk skikkelig V.I.P behandling der vi ble hentet i bil, turer i cockpit osv. Og selvfølgelig den staselige "Jeg reiser alene" posen rundt halsen.
Hva pokker gikk gjennom hodet mitt den dagen jeg sa "Jeg kan godt prøve toget"... da var det slutt på morroa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyer
|
![]()
Alle hadde vel satt himmel og jord i bevegelse for å få igjen sønnen sin...? Det ble gjort en beklagelig feil som ikke skal skje, men å saksøke flyselskapet?
Og hva med familien til den andre gutten? Hvorfor lager ikke de et like stort helvete? Nei, jeg har ingen sympati for moren som vil tjene dollar på dette. Typisk USA! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Hvorfor skal ikke dette få økonomiske konsekvenser for selskapet. Her i Norge slenger reiseforsikring og/eller selskapet penger etter meg om jeg savner bagasjen min i mer enn 4 timer.... Her er det noen som har rota bort en unge. (De får du ikke erstattet på nermeste kjøpesenter) Håper selskapet må betale, og at det i så måte vil virke prevantivt for eventuelle framtidige fadeser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyer
|
![]()
Typisk europeisk? Hvorfor det? Vet du om et eneste annet land hvor folk saksøker noen (enten det er McDonalds som blir saksøkt fordi noen søler kaffe på klærne sine eller fordi en katt dør fordi den blir vasket i en vaskemaskin) slik som amerikanerne gjør?
Selvfølgelig er det på sin plass med en eller annen form for kompensasjon, men her er det tydelig at en fattig familie ser en mulighet til å få noen raske $$$. La heller familien få noen gratisturer. Det er mer enn nok! Hvorfor gjør ikke den andre familien det samme? Kanskje fordi de skjønner at dette er noe som dessverre kan skje, uten at guttens familie skal tjene hundretusener, kanskje millioner, av dollar på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
AAlle pilotmanglers mor ... | LN-MOW | Flyforum | 17 | 14-12-2017 12:58 |
Kvinne saksøker flyselskap. | Sondbjo | Småprat | 8 | 12-05-2015 10:13 |
Saksøker flyselskap på grunn av masturberende medpassasjer | Bizflyer | Småprat | 1 | 04-06-2013 14:24 |
Mor og barn på bagasjebåndet! | C130 | Småprat | 17 | 23-06-2012 19:36 |
Alle flykræsjvideoers mor | KennethGS | Flyforum | 1 | 07-12-2007 17:50 |