![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en rask tur innom bryggekontoret før resten av dagen tilbringes i møter på østsiden av Oslofjorden. Ha en fin tirsdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Goood tirsdags morgen fra Trondheim
Helt skyfritt og 7,5 grader her fra morran. Tipper det blir MC på jobb....må bare tørke av all kondensen først. Tror ettermiddagen bringer en tur til Storheia i bymarka gitt....når det er såpass bra vær bør det utnyttes. Ha en fantastisk dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra OSL :-) Test opplegg og flyspotting står på programmet i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Min dag i dag
![]() God morgen til alle som titter innom Forumet - eller til alle som smugtitter også ![]() Oslo nord/øst har 15 grader denne morgen - litt grått og noe tåke sees - men det blir 23 grader og sol utpå dagen :9 I dag skal jeg fly med SAS 737-600 - 737-600 - Jet Time Aerospatiale/Alenia ATR 72 og avslutter fra CPH med SAS 737-800 Ha en flott dag videre. Jan Last edited by ATC-flyradar; 13-09-2016 at 07:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Flytoget. Tid for og være crash-test-dummy for OSL. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Berger
Her er man godt nede i både kaffekoppen og dagens oppgaver. Et par hyggelige besøk fra et par flyselskap på tapetet i dag. Resten av dagen går nok med til diverse forefallent arbeid ser det ut som. Ønsker alle en trivelig dag! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her skal man straks hoppe i bilen og begi seg inn til litt lagertjeneste, før litt kontorarbeide og så gå og se til moderen og fnaten på sykehuset.
I kveld kommer en venninne slepende på sønnen sin, som skal har pakket hele sekken sin full av bamser og vil se tegnefilm på storskjerm og spise digg. Heldigvis har hun lovet å ta med mat. Ha en fin en Nevnte jeg at det er digg å være hjemme?
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra tiggerstaden. Idag glemte jeg både adgangskort og mobil og her sitter jeg med stappfull mailboks som jeg ikke kommer meg gjennom da jeg bare må springe i møter. Ja, det er den dagen.
Ha en god en alle som heller burde blitt i senga idag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Oppe 0520 og på jobb 0605. Altfor tidlig, naturlig vis. Tekniske problemer med leveranser og i det hele tatt ikke så gå. Ganske trøtt nå! Ha en våken dag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden.
Hektisk på jobb og mye å henge pølsefingrene i. Fotingen fyller 4 år så da får man gjøre litt ekstra stas på fyren etter barnehagen ![]()
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Jeg lukter meltdown. På den annen side så skinner solen her hos oss, men det forventes både nedbør og bulder og brak i løpet av dagen. Siden guvernøren offisielt har annonsert tørke er det sikkert like greit. T-5 til Blåbusser uten Airbuss. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Grompf fra Berger. Er på tredje colaen allerede, så det sier sitt. Snaaaart ferie! Peace out! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Sol, 26c i skyggen i Bergen. #yolo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, selv informasjonshøvdingene i SAS og Rødnesene er enige om at konkurranse er sunt ..... Tror imidlertid ikke de har tatt Fnate med på råd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Upgrade me....
|
![]()
God tirsdag fra ett halvtomt glass på SAS innenlands lounge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Best du fyller opp skapet igjen da, så ikke elefnaten aner ørner i mosen ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Må ha gjort noe forferdelig galt i dag mot noen siden det ble gate B-07 ved ankomst. Naboen så ut til å være UPS.
Ja, ja 10 timer til neste besøk på osl. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Den innleide fikk, til sin store frustrasjon, ikke røre Colaen og Jappen i kjølern. Så elefanten kan ta det helt med ro
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 19-09-2017 17:37 |
God tirsdag | Fbu76 | Flyforum | 20 | 27-01-2016 08:20 |
God tirsdag | LN-FHU | Flyforum | 7 | 15-09-2015 14:57 |
God tirsdag - god St. Hansaften | EB | Flyforum | 16 | 23-06-2009 23:11 |
God Tirsdag. | Airbus 330 | Flyforum | 9 | 07-09-2005 08:41 |