![]() |
|
![]() |
#181 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Starter ny opptjeningsperiode i dag - og har kun klart sølv i ny periode. Appen viser fortsatt gull. Gir også app-en tre måneders "grace period"?
Interresant nok utløper AmEx-kortet mitt end of August også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Grace-periode er vel grace uansett? Du er jo faktisk Gull i tre mnd til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mulig - jeg har bare innbilt meg at "grace" var noe som hang igjen fra en verden hvor fysiske kort var tingen, og ikke så offisielt som i at systemene ville vise det. I såfall har vi jo forklaringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Svarer er ja. 3 mnd ekstra på app'en og kortene dine, iallfall om du har AMEX. Du får opptjening som gammel status i 3 ekstra måneder selv om du ikke klarte å kvalifisere deg innenfor din vanlige periode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Newcomer
|
![]()
Jeg bestilte mig netop en tur til gdansk i november. 4 segmenter (BGO-OSL-GDN). Normalt gir dette jo kun 1000 grundpoint - men af en eller anden grund får jeg op at denne tur skal give 1500 point?
Sætter de antal point pr. tur op fra 1. november, eller kan det være en fejl i systemet på dette tur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har erfaring med å få en utvidelse av opptjeningsperioden til SAS EB?
Har hatt minst gull de siste 8 årene men pga duppen i oljebransjen har det blitt så som så med reising det siste året. Står derfor i fare for å miste gullkortet 1/9, like før en intensiv reiseperiode begynner. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Utvidelse kan du nok glemme, men dersom du er i nærheten av å kvalifisere vet jeg at de har innvilget nok en periode med gull. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De har jo sagt at du kan få et friår hvis du er i permisjon eller bytter jobb, så jeg ville kontaktet de og hørt om de kunne hjelpe deg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei godtfolk!
Er reiser betalt med Eurobonus poeng tellende som antall reiser for å beholde status? Atle |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nej, inte om de är rena EuroBonuspoängresor.
Last edited by Savipix; 09-08-2016 at 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis jeg bruker poeng til å oppgradere til plus eller business, så får jeg da opptjent legs for ny kvalifiseringsperiode? Får jeg også opptjent poeng ifht opprinnelig booket klasse?
Grunnen til jeg spør er fordi jeg har bestilt en tur til SFO i economy og trenger flyreisene for å rekvalifisere til ebg. Jeg vurderer å prøve å bruke poeng for oppgradere, men må være 100% sikker på at reisen teller ifht legs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og ved gateoppgradering får du kun poeng for opprinnelig klasse, OM det er BETALT billett. Noen rapporterer å få oppgradert ved gate med cash/poeng. Det vil fremdeles være bonusreise. Du får ikke forhåndsbydd på SAS UPGRADE-siden med ren bonusreise, forhåndsoppgradering gir poeng for ny klasse (men ikke flere legs..) 1 reise, f.eks OSL-CPH = 1 leg 1 reise f.eks OSL-CPH-FRA = 2 legs Du blander legs, poeng og klasser her. Hva mener du egentlig? Last edited by Insomnia4u; 09-08-2016 at 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ser at IC-oppgraderinger som før kostet 15k poeng nå kan kjøpes for 25k og de som før kostet 50k nå kan kjøpes for 60k .... om man ikke sjangser på å gi et lavere bud.
![]() |
#196 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
( up på innsjekk) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ja, man må by eller får en fastpris som er høyere enn før som er tilgjengelig fra 10 dager før avgang.
![]() |
#198 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
25k frå Go til Plus mao? Det har i såfall gått frå ganske billeg til rimeleg dyrt...
![]() |
#199 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Stemmer. Før kunne man si at man betalte en fast mangde på 15k, men ikke få bekreftelse før dagen før. Nå kan man betale 25k og få bekreftelse med en gang eller by et lavere antall poeng og ikke få svar før dagen før.
![]() |
#200 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Eurobonus | S. Holberg | Reiseforum | 33 | 20-09-2009 13:19 |
EuroBonus på LH | kristian | Flyforum | 5 | 12-05-2008 15:38 |
EuroBonus | SQ 777 | Flyforum | 2 | 13-01-2007 09:11 |
Eurobonus | storg | Flyforum | 3 | 07-10-2005 12:43 |