![]() |
|
![]() |
#1221 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Strengt tatt så burde det vært oppgitt for seg eller spesifisert bedre, siden status kan endres om man bestiller billett tidlig nok. Den første mailen er typisk bekreftelse for billetten og viser inkludert kolli som billetten gir. Det må være slik for å tilfredsstille amerikanske myndigheter. Den andre mailen skal være informasjon når du sjekker inn og skal indikere hvor mye du kan sjekke inn.
![]() |
#1223 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Prøver å booke flight 31. mars - 2. april 2017 og får
"Ankomstdato er for sen. Gyldige datoer er fra -24 timer og de neste 359 dager (10037)" Telle kan de ikke...
![]() |
#1225 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mulig det ikke er lastet inn siden det dreier seg om de første dagene av sommerprogrammet. Hvilken strekning? Opplever imidlertid ofte at feilmeldingene fra Amadeus er av den mindre velbeskrivende sorten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det feilet på Narita, men også et par andre som ikke hadde samme feilmelding.
![]() |
#1227 |
Flyklapper
|
![]()
OK. Såvidt jeg kan se er det ikke lastet inn noen flighter etter 25. mars. Og det er nok fordi sommerprogrammet begynner den 26. Men de kommer nok snart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Tilbudet går ut idag og de har enda ikke lagt ut fighter for hele perioden de annonserer med. :-(
![]() |
#1229 | ||
Flyklapper
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Joda klarer ikke bestille 24.-26. mars som er i tilbudsperioden. Prøvde først helga etter...
![]() |
#1231 |
Flyklapper
|
![]()
Søndag 26. er første dag i sommerprogrammet. Tokyo-København er lastet inn, men ikke København-Oslo. De tenkte nok ikke på det da de la ut kampanjen. Den burde vært avsluttet den 25. Ingenting feil med nettsiden dog ... kan ikke selge noe som ikke er lagt ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
SAS har enten:
1) Oppdateringer av booking og bakeennforliggende systemer som de IKKE har fortalt sine passasjerer om, eller 2) Sinnsyke problemer - ingenting har vært bookbart i hele dag… De på support sa de kunne gjøre ingenting enn å beklage… Dette taper SAS penger på, uavhengig av 1) eller 2), enkelt og greit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 |
Lurker
|
![]()
Fungerer chat?
Har funnet frem til riktig side, men chatten vil ikke starte. Får feilmelding når jeg trykker på "åpningstider chat". |
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg chattet i går, prøv denne linken: https://liveguide01eu.netop.com/lg/e...et%3Dno&title=
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og så er sas.no (.dk/se...) nede igjen
![]() |
#1236 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser ut til at jeg mistet CT-en min etter nedetiden i går... noen som opplever det samme? I såfall regner jeg med den kommer tilbake etterhvert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 |
Upgrade me....
|
![]()
Hvilket selskap er det som har ansvaret for sas sine sider? Eller er det noe som heter "SAS IT" ?
Uansett, det virker helt uforståelig at ett selskap som er så avhengig av kunder, og spesielt "EB Kundene Sine" at de ikke tar nettsidene sine mer seriøst. Noen som kjenner til historikken her? Hva er greia egentlig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1238 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi får jo i følge interview med "sjefen",endelig GARANTERT NYE sas web sider med super mye nytt TIDLIG JAN 2016.
Så gled DERE ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#1240 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Legg merke til de forskjellige prisene i fanen, Go Light og Go.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |