![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen! Da var man oppe og klar for en dagstur til Hamburg. Crj, Atr og Boeing er stikkord for dagens tre flyturer.
![]() Triste nyheter fra Istanbul. Ønsker alle forumister en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et stille Verdens Ende. Kaffe og eAviser før ungene våkner. Satser på bad og avslapping i dag også. Ha en fin onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. 2års bursdag fra arvingen, så her er det noen leker som må prøves før vi kommer oss i barnehagen. Litt gjester i kveld, men heldigvis ikke mye som må gjøres. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola. Etter en nydelig dag i går, har det nå skyet over og vi venter på nedbør. På kontoret er det full rulle og ute i felten begynner entreprenørene å melde klart. Så da må en snart ut å befare.
Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God onsdag fra Forus. Dagen er godt i gang og så mye mer er det ikke å si i grunn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra et gråt og vådt Dublin!
Ankom i går aftes med en fuldbooket SK2537, på et now-or-never tilbud. Charmerende, veloplagt besætning gjorde turen til en fornøjelse! Nogle 'firsts' for mig: Første gang i SK Plus Første gang i SK Business lounge Første gang i fast track. Det kunne blive en vane! Især var forskellen tydelig i går, hvor der var myriader af ferierejsende på CPH! Ønsker alle en fredelig onsdag, hvor I end er! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen ja. Sitter å venter på WF565 ettersom at WF569 på Mandag ble innstilt, noe som igjen resulterte i at jeg ikke hadde sjans på å nå helikopteret på Flesland. Prøver på nytt i dag...
PS: Noen andre som sliter med å få FR24 til å funke på Avinor WIFI ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Barcelona. Har vært flinkere å balansere øl og vann i går og det merkes på formen. Langt mer opplagt i dag enn på lenge. Så sa kroppen i fra ganske tidlig i går at senga var en god ide så bytur ut i det uendelige utgikk. Ikke meg i mot å våkne mer uthvilt.
![]() Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Rosenkrantz' gate - her var man så tidlig på jobb at jeg ikke kom inn, uten å gjøre rare ting med adgangskortet. Heldigvis var Nokas svært behjelpelige med å få folk på jobb - slik at landet kan bygges.
Nok en dag med tragiske terrornyheter. Men merker jo, dessverre på sett og vis, at man begynner å bli litt vant med slike nyheter. Blir vel enda færre turister i Tyrkia i år enn allerede antydet. Ellers reklamerer jo Turkish overalt i disse EM-tider. Nuvel, fordelen med 06-start er at man har en fin-fin 14-avslutning. Det bra. Have a nice day! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Blå himmel, sola skinner og fuglene synger som om de ikke har annet å gjøre #herlig. Posten er hentet, frokosten er vel overstått og det ligger an til årets første runde med klipping av gress, i alle fall med ryddesagen om ikke annet. Ellers ikke mye som skjer her på fjellet. Fikk så vidt spottet UA69 da den føk forbi, så den er i boks. Satser på et par til i dag innimellom alt gress, busker og kratt. Ha en fortreffelig dag rundt om på kloden! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm...
Var utrolig deilig å bare sitte, meg og elefanten, og ta noen øl og se på "13 Hours" i går. Nå vet ikke jeg hvor politisk motivert den filmen er (det føltes som propaganda), men den gir jo ikke et veldig godt inntrykk av handlekraften til "Killary". Nå har jeg sovet 9 timer og får komme meg ut en tur. Blir en svipptur inn på jobb også, tenker jeg. Men først... sabla mye kaffe Ha en fin en
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'onsdag herfra.
Planer for dagen: Komme seg til Oslo, sjekke inn på et hotell, og stå i en tre-fire timer nede på gressmatta på Ullevål Stadion. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God onsdag. Fikk benyttet garantert sete for morgendagen med sas. Dagen i dag tilbringes på Prærien. Etter å ha sendt noen eposter rundt om at folk ikke hadde gjort det de skulle fikk jeg en epost om at jeg måtte huke av på noe i et dataprogram. Plutselig hadde alle gjort det de skulle, og jeg mistet unnskyldningen for å ta en kort dag i dag...
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Litt mindre produktiv dag enn planen, men men. Kanskje eg kjem i mål med Gjensidige også etterkvart... To dagar til ferie!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ciao fra Roma Fiumicino. Her har man funnet fram til loungen, som er en Allitalia-lounge som diverse selskaper og allianser tydeligvis har avtale med, også Swiss/Star Alliance. Ikke imponerende på noen som helst måte, men de har da boblevin, i det minste. Turen går med Swiss til Zurich, deretter SK hjem til OSL.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Loungen nede på FCO er jo rene luksusen i forhold til her oppe på Dyce.
Swissport loungen er som vanlig på denne tiden av døgnet full og ikke mye luksus nei. God kveld forresten , her venter jeg på returen med 4616 og CRJ'en som igjen er forsinket , nå helt til kl 22.00 fra ABZ og over sjøen til SVG. I går var vi bare 3 timer seine ut fra SVG til ABZ med 4615. Vel , jeg håper de som streiker har det godt med seg selv. I mellom tiden går det unna med kjeks og kaffe ut over kvelden. Mon tro om crew'et går ut på tid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Dæven, da var vi langt ut på ettermiddagen, gitt .. og hva har vi fått gjort? Ganske mye faktisk, og har fått gjort ferdig 8000-dollarsprosjektet under huset også til alles (vår..) tilfredshet. Nå venter vi bare på at porten ska lbli reparert, så skal de få betaling også.
Endelig oppe og står med min FR24 feeder igjen også. Litt softwareutfordringer var det, men med hjelp av support feeder jeg som jeg skal igjen. Har kun vindusantenne da det er noe med takantennen som er feil, men håper jeg får noen til å klatre opp etter hvert .. Jeg gjør det ikke. Nå en tur til Walmart og hente no medisin og kattemat ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Mmmmmm... lasagna
![]() |
|
|