![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Troede ifølge flere på flyprat kun, at det var dansken som streiker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Flysitter
|
![]()
Den måtte jo komme å ja,det er skammelig at dette riskere å ramma hardtarbeidene folk i ferien sin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har hørt om den episoden før. Det må ha vært litt av et syn - finnes det bilder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Flyklapper
|
![]()
Tror ikke det. Har sparket meg selv mange ganger i ettertid ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Newcomer
|
![]()
Korleis blir det med transfer på OSL ved ein streik?
Blir ikkje klok på det som står, at ein streik ikkje vil ramme trafikk inn til flyplassen... Det vil vel fort bli begrensa interesse for å sende mange fly til osl, som blir stående der, eller må gå tomme videre. Skal BGO OSL RIX på lørdag, altså ikkje gjennom sikkerhetskontrollen, men hjelper det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Flyklapper
|
![]()
Det har ikke flyselskapene fått beskjed om heller .. Men med mindre de stenger sperra før taxfree er det jo ingenting som hindrer deg å komme fra gate til gate.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ser ut til at de som nå er nervøse kan booke om gratis:
http://www.flysas.com/en/info/?NSSEXC=true Quote:
![]() EDIT: Ser BA gjør det samme: http://www.britishairways.com/travel...o?p_faqid=5502 Quote:
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 09-06-2016 at 01:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Red
|
![]()
Skal fly med Pegasus imorgen og de sa at flyvningene vil gå som normalt :/ Vet ikke hva jeg skal gjøre hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Red
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Ankommende. Utgående (avgang) må igjennom sikkerhetskontroll Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#32 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor er det oppdateringer på denne situasjonen? SAS kommer det jo jevnlige oppdateringer fra, men denne vekterne har jeg ikke hørt noe fra det siste døgnet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Flyplassen er ikke stengt, men sikkerhets kontrollen får ekstremt redusert kapasitet. Dermed velger OSL å stenge terminalen, men andre porter på flyplassen vil være åpen, dog tidvis med noe redusert kapasitet. Dermed vil ansatte og f.eks frakt komme seg inn. Samt at fly vil kunne lande og avlevere passasjerer. Men de får ikke med seg passasjerer ut.
Kan jo være det blir litt kanselleringer, men en del maskiner er jo gjerne full inn samt har mye frakt ut. Så det er ventet at de går. OSL begrunner valget med å stenge terminalen med at de mener køer og kaos vil bli for stort til at det er forsvarlig. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette blir et kortvarig problem, når de velger å ta ut så mange slik at flyplassen må stenge blir det tvungen lönsnemd ganske så kjapt.
Man kan ikke stenge landets störste flyplass på den måten, så enkelt er det. Så kaos fredag dersom det blir streik, innhenting lördag og normalt fra söndag tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Flyklapper
|
![]()
Ingenting å oppdatere før man er ferdige. Enten blir de enige innen fristen eller så blir de det ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
De kunne jo holdt fasttrack åpen. Så kunne man endelig fått noen reelle gullfordeler på innenlands.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Red
|
![]()
Da får jeg våkne kl 06:00 for å finne ut om PC718 drar kl 13.35. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg til flyet da. :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Moderator
Dette er tråden for en potensiell vekterstreik, den potensielle SAS-pilotstreiken har egen tråd og relevante innlegg er flyttet hit http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=138354 /Moderator |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Så ikke stol for mye på at gullstatus skal redde deg ved kaos på OSL.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KEF-OSL mulig, OSL-KEF ikke mulig med Air Berlin? | nesjon | Reiseforum | 4 | 24-05-2012 20:27 |
Bill Gates kommer 3.juni - mulig spotteralert? | jcnorway | Flyforum | 19 | 04-06-2009 02:18 |
Mulig servisair streik grounder Norwegian fra 8. juni | Superhai | Flyforum | 6 | 01-06-2006 09:47 |
Storstreik i London | Trety | Flyforum | 1 | 30-09-2004 16:06 |