![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå bærer det videre til Osaka med noe så eksotisk som Air India 787 i biz.
Ha en god natt / dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad tirsdag fra Bryggekontoret. Hovedstaden er grå og våt - men inne er det god kaffe i k(r)oppen og arbeidsdagen er godt i gang. Kvelden skal gå med til pakking og rett og slett glede seg til morgendagens tur med D8:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Prærien. Relativt tom møtekalender, så blir fort lang lunsj og mange turer etter espresso. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon.
Blir 2,4 miljoner SEK fattigare idag men får samtidigt nytt boende från och med sista maj. Det blir med andra ord en fin tisdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra et annet sted på Prærien. Her er man på plass etter å ha kjørt en treningsøkt. SK2016 in progress( not so much)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra banen en plass. Kontoret venter. Det mest spennende i dag er vel at jeg har kjøpt med en alternativ pose nøtter. Jakobs skal testes som alternativ til Michael Farm (eller hva de heter).
Da ser dere hvilket spennende og ekstraordinært liv jeg lever. Min Britiske venninne, som fremdeles nekter å forklare hvordan navnet uttales, er også fortsatt fullstendig fascinert over at jeg kan ha treningssko på kontoret (uten å få sparken). #lifeonthewildside #fnatingstyle #onlygodcanjudgeme Som dere ser er jeg skikkelig sprø. Ha en fin en
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Heime med kidza i dag. Permdag med minste (som søv) og avslapp-dag med størsten med hoste (som ser Disney). Far får prøve å oppdatere seg litt etter snart tre veker borte frå office... Kanskje til og med kjellaren kjem i stand idag, om handtverkarane får det til...
Ha ein bra dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra New Brunswick, NJ. Alt for tidlig morgen... Fortsatt et par timer til frokost. Ikke aktuelt med en morgenpromende da det er en særdeles fuktig værtype ute. Men skal visstnok bli bedre utover dagen. Men hadde en fin flytur med LN-RKN over dammen i går. Første tur i SK sin nye businessklasse. Fant meg ikke 100% til rette i de nye stolene med en gang, men det gikk seg til. Fryktet "tresmak", men opplevde komforten som god. Ikke begeistret for 3-punkts belter. Det førte til at beltet ble løst ved første mulighet... Vanlige 2-punkts belter kan jeg gjerne ha på meg en en hel tur. Synes og mat og drikke var bra, og hyggelig crew var det også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Jobber litt her og der i dag, men snart lunsj. Satser på godsaker - i det minste titte på godsaker. Nei huff, den var drøy - kaffe først. Ha en god tirsdag i gråværet !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
Ikke noe problem å bruke som 2-punkts, når man har kommet opp i lufta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra litt vestenfor!
Årets siste skitur ble nok tilbakelagt mellom hytte og bil igår ettermiddag. Litt trist, men til gjengjeld kan man nå kjøre fullt fokus på utepilsner. Ikke bare negativt med tidlig vår altså. Sofi Oksanen og jeg holder selskap gjennom dagen, før en natt på kontoret kaller. Ha en snasen tirsdag ![]()
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei fra Skaun!
Hjemme etter en eventhelg i London, nå reisefri en stund! (Deilig!!) Bare til info er det bare gjøre om sikkerhetsbeltet i SK-Business til 2-punkts etter takeoff ja. Enkelt å fjerne den delen over brystet, kun under selve takeoff og landing man må bruke den! Ellers er halsen litt vond i dag, spørs om det var litt whiskey eller Muse-konsert som bidro til det. Satser på at en ladning Lemsip fikser det. ![]() Nyt dagen folkens, her blir det noen fridager/uker før neste reiseperiode starter i Mai. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Send henne hit på studietur. Tøfler, underbukse og skjorte/slips og videokonferanse. ![]() Sol og fint .. Nesten synd å reise herfra til gråvær i Nederland. Oh well, sikkert fint når jeg kommer hjem også. Eurowings-balje skal frakte meg over dammen. Hva galt har Lufthansa i Atlanta gjort? Får klage litt, så kanskje de belønner meg med et midtsete innimellom et par indiske familer som takk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God ettermiddag fra havet. Ikke mange timer før jeg er tilbake på land. Satser på at sas har en Mikkeller øl stående klar sammen med et knasende god gourmetsandwich fra Wasa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 31-10-2018 02:48 |
God morgen fra HKG! | kimpe | Flyforum | 8 | 09-05-2017 15:56 |
God søndag fra UA-loungen @ NRT | petter380 | Flyforum | 15 | 30-01-2017 00:03 |
God tirsdag morgen fra Flytoget !! | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 10-08-2011 15:03 |
God tirsdag morgen fra Oslo S | dc-8-63 | Flyforum | 21 | 08-06-2011 14:43 |