![]() |
|
![]() |
#201 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Shanghai er svær, fordi den er meget afhængig af hvordan det går i kinesisk økonomi. Last edited by KHANSEN; 14-03-2016 at 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hva sier du her? Den går egentlig godt, men siden det går dårlig med Kina så går den dårlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Qwerty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Litmus?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Endelig lettede første LAX fly for SAS.
Det er kun starten på en ny ære:-)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Jeg tror ikke at slike oppsplittinger er urealistisk i tiden fremover, derimot vil det vaere strategisk feil av CPH og tro at slikt ikke vil skje, fra flyplassens side maa en selge seg inn til eksisterende kunder ogsaa.
![]() |
![]() |
#210 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Du skriver at ruten har høyt lokalt belegg (lokalt i CPH-enden, og/eller i SFO-enden?). Kan du si noe mer konkret, eller er dette basert på rykter? Last edited by TOS; 15-03-2016 at 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Personlig tror jeg Boston ligger an til å bli neste "W"-ruten i SAS. Wet -leas avtalen med PrivatAir var kun for 3 år og går derfor ut august 2017. Til den til vil trolig ruten ha bygget seg opp til å kunne betjenes daglig av en a330/340. Denne ruten har lenge vært nevnt som aktuell ut fra OSL og det er derfor sannsynlig at ruten vil betjenes 4 dg CPH, 3dg OSL slik som MIA. OSL vil dessuten være ferdig utvidet innen den tid og kan derfor være i stand til å ta imot flere wide body maskiner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Når det kommer til OSL-BOS så tror jeg nok SAS må innse at her var Norwegian først ute, riktignok foreløpig 2x ukentlig, men kan fort bli mer. Da kan det bli litt vel trangt om plassen, selv med buken full av sjømat. Da tror jeg CPH, som nå får en rute med SAS/Privatair ligger bedre ann til en oppgradering av materiell, og på en W-rute vil da fort ARN kanskje stikke av med BOS sammen med CPH istedet for OSL. Så må man også spørre hvor SAS eventuelt skal hente denne kapasiteten fra, da de med dagens planer ikke får mer widebody kapasitet før om tre år. Nå er det riktignok ikke spesielt vanskelig og plukke om en pent brukt A330-300 eller godt brukt A340-300 innen den tid. SAS har, for dem og være, nylig økt IC kapasiteten vesentlig med 4 nye A330-300 på under et år så spørsmålet er om de ønsker at kapasiteten får "satt seg" før de utvider ytterligere? Men mye kan skje i frem til høsten 2017 når avtalen med Privatairmaskinen utløpet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#215 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det stemmer, men her er SAS først ute med Privatair-flighten, og går rett inn med god frekvens med daglig eller 6x ukentlig (husker ikke), kontra 1x ukentlig med Norwegian
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser at Se&Hør.dk melder at CPH ikke tar nye SAS IC ruter for gitt.
Artig liten kommentar fra Thomas Woldbye i artikkelen og sammenligningen mellom deres ikke-konkurrenter i Skandinavia: Quote:
Han har vel forsåvidt rett. Jeg synes iPhone en fin men jeg har veldig lyst til å bytte men føler meg bondefanget i økosystemet deres. Akkurat som om jeg har blitt lurt til å benytte de. Kanskje ikke ulik hva SAS føler ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Wow. Just wow. SAS betaler for sit eget produkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Unskyld om det står skrevet, men jeg lurer på når oppstart er satt til? Finner bare "høst 2016" alle steder jeg leter.
![]() |
#220 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
AerLingus til Hartford, CT (BDL) samt retur til LAX og muligens MIA | OttoL | Flyforum | 4 | 06-10-2022 22:59 |
Sommerens tur, OSL - MIA - CUN - HAV - MIA - OSL | dhgang03 | Reiseforum | 8 | 10-03-2010 11:36 |
OSL-MIA | TCAS | Reiseforum | 8 | 25-11-2009 21:27 |
CPH-ZRH-JFK-MSY-FLL//MIA-ZRH-CPH med LX, B6 og US i Y+C | Terminal3 | TripReports | 12 | 29-03-2009 12:18 |
RYKTE: MH åpner KUL-ARN-MIA? | The Ticketor | Flyforum | 12 | 16-11-2005 20:15 |