![]() |
|
![]() |
#21 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,564
|
![]()
--- THE END ---
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
Location: Alta/Bærums Verk
Posts: 5,357
|
![]()
Vakkert bilde av en flott maskin. Litt overrasket at motorene er huskkitted. Var det nødvendig for denne korte turen, eller var det disse motorene som var tilgjengelige for dette prosjektet?
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,564
|
![]()
Det var de som var på da United donerte kjerra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,126
|
![]()
Artikkelen påstår at det ikke var hush kits...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
Location: Alta/Bærums Verk
Posts: 5,357
|
![]()
Jeg leste også det, men det er iallefall gjort modifikasjoner på eksosutløpene som ble innført når motorene på B727 ble hushkitted. Hvorfor dette er gjort hvis det er originale motorer på dette flyet skjønner jeg ikke. Det er lett å se forskjell på originale eksosutløp og modifiserte.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,564
|
![]()
De motorene som var tilgjengelige for ferryflighten var donert av Fedex. Man endte av tekniske grunner med å bruke tre sentermototer, som ikke er utstyrt med hushkit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny severdighet paa Everett | LN-MOW | Flyforum | 1 | 05-06-2008 02:26 |
Crash paa Everett | LN-MOW | Flyforum | 2 | 03-02-2008 18:40 |
Travelt paa Everett | LN-MOW | Flyforum | 10 | 18-02-2007 07:49 |
Ny spotterplass paa Everett! | LN-MOW | Flyforum | 0 | 14-12-2005 18:58 |
B.727 på Everett | RolfL | Flyforum | 13 | 07-11-2004 16:49 |