![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Som jeg skrev, så tror jeg primært at fritidsrejsende rejser på Aalborg- og Bornholms-ruterne. Karup-ruten har nok også en hel del. Aarhus, Billund og Sønderborg tror jeg dog primært er transfer og forretning. Dit spørgsmål med hensyn til Billund, så tror jeg at andelen af rejsende UDEN videre forbindelse ud i verden vil blive negativt påvirket af sammenlægningen, men i forvejen tror jeg langt de fleste af disse point-to-point rejsende i Danmark tager bil/tog til/fra hovedstaden/provinsen og dem som rent faktisk tager flyet, gør det fordi de kan lide det, ikke fordi de sparer særlig meget tid. Det er eksempelvis folk, som er aktive i fly-fora og andre mærkelige steder
![]() ..så egentlig tror jeg at det styrker SAS' produkt fra Billund, at deres transferpassagerer kan komme hurtigt videre fra København. Det må styrke produktet i forhold til Amsterdam, Frankfurt og den nye Heathrow-rute. Det er vel også derfor, at SAS har støttet sammenlægningen. ..men som sagt ville lidt indsigt i indenrigspassagerernes vaner hjælpe til at vurdere, hvorledes det her var en god ide for CPH. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Hvis man bor i Nordjylland og skal til et møde i CPH - eller omvendt - så er er flyet den bedste løsning! CPH -AAL er højfrekvent, og der må være en grund til at SK og DY flyver vinge mod vinge i rush-hours! Det er næsten det samme mønster som på SVG - BGO ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Last edited by EvakCPH; 20-01-2016 at 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tak for din uddybning, jeg er helt med !
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kastrup og fremtidige udvidelser | Fysikeren | Flyforum | 3 | 20-12-2011 11:35 |
SAS: Fremtidige IC-fly | Fysikeren | Flyforum | 77 | 06-06-2011 01:43 |
Transavia får dansk salgsteam - desuden dansk AOC på vej | PP | Flyforum | 9 | 28-01-2009 21:51 |
Norwegians fremtidige planer | sukram | Flyforum | 23 | 27-04-2008 00:37 |
1980-tallets fremtidige fly | Flight0017 | Flyforum | 11 | 22-06-2005 14:00 |