![]() |
|
![]() |
#421 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Kan jeg regne med fungerende wlan på en A330 som flyr ARN-HKG?
![]() |
#422 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei robertaas!
Ja, funket veldig bra i går! Det eneste er at det ikke er lov med internett over Kina, så de siste tre timene på vei over og de første tre timene på vei hjem er det ikke forbindelse! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det funket OK på ARN-HKG 21. nov, og var heeelt ubrukelig på HKG-ARN 27. nov. Det var LN-RKR begge dagene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Ja, jeg hadde LN-RKS på begge mine turer, så mulig den funker bedre?
Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I teorien burde det ikke være sånn da de er så å si like, men det kan jo være kapasitetsproblemer både inni flyet og i linken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2012
|
![]()
SAS satsar på internet på samtliga flygplan! Inte en dag för tidigt...
http://artikel.di.se/artiklar/2016/6...-pa-alla-plan/
![]() |
#428 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Nettet funket ikke på sk964 i dag.
Feil hos Panasonic sa personalet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det gikk rimelig smått på 907 i går også. Gikk stort sett ok med forum, facebook og slikt, men trengte å jobbe litt på vpn og det var helt umulig. Panasonic imponerer ikke - det er de som står for Flynet hos LH også, og hastigheten er lite imponerende .. Gogo hos Delta på siste biten ned til ATL er langt raskere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Håper de går over til en løsning som fungerer bedre, slik som på Norwegian for eksempel.
![]() |
#431 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Råtips på at det er dette ..
http://panasonic.aero/InFlightConnec...nectivity.aspx Hvis det fungerer som de lover, er det en klar forbedring og vel mer 'per fly' enn DY har i dag. Man må ikke glemme at man kun får en viss mengde internet inn gjennom antenna, så jo fler som bruker det, jo dårligere er forbindelsen. Så 'gratis internett' er ikke nødvendigvis en god ting heller .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Tror DY har caching ombord for videostreaming. Så i alle fall Tungtvann uten problemer.
![]() |
#433 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På SK984 for noen uker siden løy de som bare f*** når det ikke virket. De påstod det var på grunn av at vi befant oss over Kina, men på det tidspunktet var vi ikke i nærheten av Kina men var godt inne over Russland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#435 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
sannheten er at det er elendig satelittdekning over Russland i tillegg til at man må skru av wifi over Kina. Til/fra USA fungerer det dog sånn tålelig greit.
![]() |
![]() |
#436 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det har jeg ikke noe godt svar på, men det var iallefall forklaringen på problemet jeg fikk sist jeg befant meg over samme område. Og med tanke på hvilke politiske og ikke minst øde områder man befinner seg over så finner jeg det som en ganske plausibel forklaring. Wifi`en fungerer ikke alltid like knirkefritt over områder som Grønland feks
![]() |
#438 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vet ikke om dette er riktig tråd, men prøver. Finnes det noen oversikt over hvilke fly som har Wifi? Skal fly LN-rrf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
RRF har ikke wifi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Novair - status om regularitet (2017-tråden) | Someone | Flyforum | 41 | 06-07-2017 22:59 |
SAS snart klar med ny flystrategi | janusk | Flyforum | 71 | 13-10-2011 09:43 |
Panasonic ser 'massiv etterspørsel' etter inflight internet. | LN-MOW | Flyforum | 1 | 12-08-2011 11:12 |
SAS snart klar med flysurf | Farmer | Flyforum | 3 | 05-10-2004 09:21 |