![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God frokost - kaffen er ferdig traktet - Friele denne gang på jobben - og det er 2 pluss grader denne morgen i Oslo nord - og det detter ned noe nedbør som kanskje er bare tåke som vil ned.
Ha en flott dag videre og ikke glem det du skulle gjøre nå som du ser på dette jeg skrev ![]() Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Vått her og, men kunne godt tenke meg temperaturen fallt 5-10 garder så nedbøren kom som snø. Vel vel, sjelden full møtekalender i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gnarf fra toget inn mot kontoret. Fy flate, det er deilig å være hjemme... veldig veldig deilig.
Ikke fullt så gira på kontoret. Kunne lett hatt et par dager hjemmekontor. Kanskje jeg gjør det imorgen. Ellers... Tjahhh. .. ... . Grompf, kanskje? Ha en grisedigg dag.
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Rundt 0 grader her og grått men ingen nedbør. Dagen idag blir å gå til jobb, samt en liten runde til kiropraktor. Ha en superb dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Passer fint med lillelørdag. Stikker til BERLIN ut på ettermiddagen. Blir herlig med litt grisegod mat og Glühwein mit viel Schuss. Genau! Ha en fin-fin dag, uansett sted!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen/formiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor det for øyeblikket er skyet opphold og noen plussgrader, som deretter skaper noen kinkige kjøreforhold. Undertegnede forumist er på bedringens vei etter noen dager preget av alt annet enn fly og normale syssler. Men i natt fikk man 6-7 timers sammenhengende søvn, og det kommer godt med når en er påtvunget å være med modern inn til nærmeste by for å hente en fryser. Deretter skal det handles litt ellers også, for jeg må ha mat i huset etter det som kan omtales som en 3-dagers slankekur. ![]() Ellers ikke mange sprell denne dagen, men man ligger litt bakpå med alt av husarbeid, så kan være at noe må taes igjen, skal en bli ferdig med visse ting før helgen. Modern og lillesøster har hintet om mulig bytur til Trondheim på fredag, så får se om en hiver seg med eller ikke, er nok litt 50/50, men er jo en god mulighet for å få startet gaveshopping. Ha en fortreffelig onsdag forumister! ![]() Last edited by ForeverSAS; 25-11-2015 at 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God midt på dagen fra Sola. Her har formiddagen gått med til diverse private ærender som en har samlet opp til en og samme dag. Belønnet meg selv med Napoleons kake som ble inntatt på konditori sammen med en kaffe før jeg stakk bort på kontoret hvor jeg er nå.
Er litt tiltaksløs om dagen, kanskje årsaken er at jeg ikke har flydd noe de siste 14 dagene ![]() Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God efta fra en iskald flybro på gate 51, OSL. Skulle få komme inn i flyet om 5 minutter 4 ganger siste 45 minutter.. Springer en SAS tech fyr rundt flyet. Får håpe vi snart kommer oss inn til champagnen. Singapore neste
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Småkjølig her i sørstatene ... Siste arbeidsdag før Thanksgiving. Kalkun og diverse er linet opp i South Carolina. Men siden eldstemann skal med Alaska fredag morgen klokken syv blir det tilbake til Atlanta allerede i morgen kveld. Men det er forsåvidt greit. Noen timer på taket av parkeringshus South sier jeg ikke nei takk til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø! Fint lys og et par minusgrader her (til forskjell fra slaps i går). Fikk nettopp invitasjon til å presentere noe greier i Moskva i midten av desember, men får se om jeg klarer å få på plass visum i tide... Og ikke minst om jeg gidder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
ellårno'
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jaggu klarer ikke DY å fylle opp flyet nok en gang, til tross for at jeg betalte bare 299....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God kveld fra Raddision Blu Edwardian Berkshire i London.
Lang dags ferd mot natt som startet ut fra SVG som vanlig med 4629 og -RPN tror jeg det var idag. Fullt orkester ute i Oxford Str. som holder koken oppe med å underholde folk , men som lager noe mer støy enn jeg ønsker meg nå som det er tid for å køye. Langt møte i morgen også og håpet er å bli ferdig til å rekke 4628 nordover i morgen kveld. God natt folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Ja, det er vel derfor flyet fylles opp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sikkert varmt, godt og tørt, i alle fall...
![]() Gjør forberedelser som om jeg skal reise, tenker jeg. Her på bruket har jeg imidlertid fått spørsmål om jeg egentlig trenger kontoret mitt, så det er mulig jeg må holde meg hjemme for å markere revir... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy saturday:-) | EB | Flyforum | 21 | 04-12-2016 04:24 |
Happy saturday | EB | Flyforum | 19 | 25-06-2016 18:12 |
Happy saturday:-) | EB | Flyforum | 18 | 17-04-2016 22:42 |
Saturday; G'morning folks.. | Thomas | Flyforum | 8 | 19-11-2005 16:36 |