Quote:
Originally Posted by Islending
Hvordan er rad 30 ifht. litt lenger bak i flyet? Ville du heller hatt lyst på muligheten til å ta opp armlenet (hvis ledig sete ved siden av), enn det ustabile bordet i armlenet og god benplass? Hva med IFE på rad 30? Er denne i setet foran eller flippes den opp fra armlenet?
|
På radene bakover ser det ut til å omtrent være samme benplass som tidligere (kanskje en tanke bedre), dvs. på grensen til hva man orker i så mange timer. Setet på rad 30 virker ikke spesielt trangt, til tross for at armlenene ikke kan flyttes på. Det er også en god, justerbar nakkestøtte. Til tross for hardt sete og vinglete bord ville jeg i 10 av 10 tilfeller valgt rad 30. Til sammenligning er det dårligere benplass på rad 23 i gammel kabin i A340. Jeg kan også legge til at det i ny kabin er
MYE bedre benplass på rad 30 enn det er i Plus.
Når det gjelder IFE så vippes skjermen opp. I tillegg så er det en stor Plus-skjerm i setet foran, men den gjør ikke annet enn å vise reklame for
SAS egne destinasjoner. Heldigvis kan den slås av. Jeg synes IFE-systemet et responsivt og bra, med et ok utvalg av filmer. Blant filmene er Alien og Prometheus, noe som overrasker meg. Jeg kan ikke huske å ha sett film med såpass "drøyt" innhold på fly før?