![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Det virker som SAS har valgt en bra løsning for bruken av 737-langdistansemaskinen, både å bruke den på en sikker rute til New York nå i vinter og å prøve noe nytt til sommersesongen, selv om USA om sommeren er ganske safe da. Men jeg er veldig spent på hva slags prisnivå SAS legger seg på her - kan de kjøre vanlige langdistanseprisene, eller må de prise seg like skyhøyt som de gjorde da Houston-ruten ble lansert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,471
|
![]() Quote:
IAH er imidlertid ikke skyhøyt priset. Normalprisen (20.000) er det ingenting å si på for denne ruten. Det er tross alt ingen økonomiklasse ombord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]()
SAS sagde fra DKK 5999,- fra CPH normalt og ned til DKK 4999,- ved kampagner... Kender ikke priserne på C. Men der er SAS vel uanset aldrig rigtigt billige.
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]()
Tur/retur?
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]()
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
Location: Asker
Posts: 3,202
|
![]()
Ligger allerede billetter til salg. Søk på en vilkårlig dato i April ga meg følgende pris:
Sammenlignet med British Airways Club World ligger de en del tusen over i pris. Når det gjelder Eco finner jeg priser ned i 4000 og 4500 med hhv. Norwegian og British Airways fra Bergen S16. Sammenlignet med Icelandair er prisene noenlunde like. Basert på konkurransen på ruten så har jeg mine tvil om dette funker, men la gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]() Quote:
SAS klarer vel å fylle 88 seter til Boston i sommersesongen. Det er jo ikke akkurat overkapasitet på København-Boston. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Upgrade me....
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,318
|
![]()
Noen som har seatmap eller bilder av denne innvendig?
Hva slags seter får du med 20/68 her egentlig? Meget god plass til å være eco? Finner kun bilde av 32/60 på deres (privateair) oversikt ![]() Edit: Er dette en maskin i tillegg til den med 44 C seter? Last edited by Tjab; 08-10-2015 at 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,471
|
![]() Quote:
Forvent standard seteavstand i økonomi. 32" eller deromkring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Upgrade me....
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,318
|
![]() Quote:
Ok, vanlig 32". Skjønner, da blir det jo egentlig ikke gøy i det hele tatt. Og de Business setene til privateair er vel ikke samme standard som SAS sine nye heller? Vanskleig for å ha helt trua på denne. Men gøy at de prøver. PS: "bygger de om" den saken med 44 seter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,471
|
![]()
Samme maskin og de 20 store setene er de samme de bruker i dag. Jeg fant de helt kurante. Sov som en sten - noe som er helt uvanlig for mitt vedkommende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]() Quote:
34" på økonomi iflg SAS på pressemødet idag Og ja - det er dagens maskine som ombygges. Det sker allerede mellem jul/nytår...
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,084
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: Ekeberg
Posts: 1,949
|
![]() Quote:
Vil vel heller ikke overraske meg om det blir endret til wide body når de får kapasitet ledig så dette er en god måte å forsøke å sakte men sikkert etablere et marked. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
Location: Asker
Posts: 3,202
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2012
Posts: 148
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2007
Posts: 749
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2015
Location: Copenhagen
Posts: 1,455
|
![]()
Check-in.dk har i denne artikel beskrevet grunden til Boston åbningen.
http://www.check-in.dk/sas-point-to-...t#.VheHh_ntmko |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,692
|
![]()
Når kommer billettene for salg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,648
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mahan Air starter Teheran-København S16 | Trdfly | Flyforum | 22 | 13-09-2020 11:25 |
Norwegian starter Boston fra Oslo og København | LN-HFH | Flyforum | 36 | 05-01-2018 19:19 |
Wizz Air starter København - Skopje S16 | EvakCPH | Flyforum | 2 | 03-12-2015 11:13 |
Norwegian starter Stavanger - København S16 | thedude | Flyforum | 3 | 23-11-2015 18:36 |