![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Hvilken flyplass er gunstigst om jeg skal ha "ikke-gjennomgående transfer" ?
(Og vil de (UA, evt AA?) la meg sjekke bagasjen gjennomgående om jeg har nok tid?) Blir SAS fra/til europa, alle innenriksselskaper er i grunnen aktuelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SAS pleier å være behjelpelige med å sjekke bagasjen gjennom på separate billetter, de har interline-avtaler med de fleste IATA selskaper.
United skriver følgende på sine sider: https://www.united.com/CMS/en-US/tra...geChecked.aspx Baggage can be checked through to the final destination if the separate ticketed itinerary includes Star Alliance member airline-operated flights. Prøvde dette selv på Nassau, Bahamas i sommer, UA på separat billett til EWR og SK bonusbillett videre til OSL. Var ingen spørsmål fra UA agenten da jeg spurte om å sjekke inn bagasjen hele veien til OSL, hadde med utskrift av United sin nettside just in case. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bare en liten digress, floey SAS fra Bodoe via Oslo til London, og skulle videre med Etihad til Abu Dhabi paa separat billett. Spurte i skranken i Bodoe om de kunne sjekke inn baggasjen hele vegen, men damen der hadde verken hoert om Etihad eller Abu Dhabi, saa det kunne de avgjort ikke :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nei, det har jo bare codeshare med dem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LAX/SFO - BKK ... Pris? | LNv22 | Reiseforum | 6 | 17-12-2012 17:46 |
GOT-SFO (LAX) i Juni | robert_06_ | Reiseforum | 0 | 10-04-2011 14:10 |
Er det noe servering på AA first SFO-LAX? | OEH | Reiseforum | 12 | 25-11-2010 19:37 |
British Airways salg fra OSL-LAX, SFO etc | Fnate | Reiseforum | 33 | 16-09-2010 17:49 |
VX utvider igjen SFO/LAX-MCO | Tommy777 | Reiseforum | 1 | 19-03-2010 00:16 |