![]() |
|
![]() |
#361 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#362 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Om det er minst 24 timer till reisen starter avbestiller man lett fra nettsiden og poeng og penger kommer automatisk tilbake, har flere ganger gjort dette. Pass på at om SAS har "salg" så kan man ikke regne med at nettsidene fungerer.
#363 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Sjekket tilbudet, og for de som har tid til overs er vel t/r Chicago og Washington for 36000 poeng et godt alternativ. 40000 til Bejing og Shanghai er heller ikke dårlig, eller Tokyo til 54000.. Resten ikke mye på skryte av på IC synes jeg da..
Dessverre ikke mer tid før utpå våren her jeg heller, og siden tilbudene gjelder til 16 Mars blir det dessverre ikke noe denne gang. Kim |
![]() |
![]() |
#364 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen Biz-tilbud?
|
![]() |
![]() |
#365 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#366 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei Sexten!
Nei, på IC var det bare tilbud i GO... Innneriks og i Europa også i Plus. Dessverre! Kim |
![]() |
![]() |
#367 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Synes det var mange OK tilbud i Plus innen Europa. Gjorde en dummybooking til Milano i Plus for 30.000 poeng(!) for 2 personer. Måtte bare ta noen telefoner for å avklare med reisefølget, og nå er det selvfølgelig ingen verdens ting som funker på nettsidene... Hvordan skal det da gå i morgen og på torsdag da booking åpner for alle?
|
![]() |
![]() |
#368 |
Newcomer
|
![]()
Jeg prøvde å bestille flere bonusreiser nå som feilet ved kortbetaling.
Jeg prøvde også å ringe inn til kundeservice - men fikk bare beskjed om at det var stengt når jeg oppga mitt eurobonus nummer (er gullkunde). Sendte e-post til "gullmailen" nå om dette. Vi får se hva de sier om dette. Ble ikke så motivert til å bestille neste ukes jobbreise med sas nå.. :-) |
![]() |
![]() |
#369 |
Newcomer
|
![]()
Fikk mail den 27. om å sjekke mailen min den 30. for gode tilbud.. Ser ut som at jeg rakk å falle ned til sølv midt i mellom, så ingen mail kom
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#371 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Ja, ja. Da ble det hvertfall en helgetur til Amsterdam med madammen og en liten heisatur til Køben
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Upgrade me....
|
![]()
Fungerer jo ikke helt i dag seff. Får ikke opp kalenderen. Får ikke aktivert kampanjen ved bestilling,
Sas chat svarer: Vi kan tyvärr inte ordna detta över chatten utan får då hänvisa er till vår Eurobonussupport som kan ordna detta åt er: 05400 / +47 915 05400. Noe som blir helt meningsløst. De bør svare noe ala. Vi arbeider med å utbedre feilen as we speak. Uff, for en gjeng..... |
![]() |
![]() |
#375 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Og så sender de gang på gang ut tilbudsmail med link som bare gir feilmelding om man trykker på den. Man må lure på om de ikke bryr seg eller om noen gjør dette med overlegg.
#376 |
Upgrade me....
|
![]()
Uff. Ble så lei at jeg bare måtte klage. Las en tråd om MDG, og MDG får meg til å bæædæ i noen timer...
Her er dagens utblåsning ovenfor SAS: Du snakker med XXXX Velkommen til SAS Reisesenter - hva kan jeg hjelpe med? XXXX: God dag! Hva kan jeg hjelpe med? Du skrev: Hei Du skrev: Beklager, men jeg bare må spørre.Gir dere på kundeservice/chat totalt faen i deres kunder?Forstår dere ikke viktigheten for deres jobber, selskapet, kundene at man har en fornuftig og god dialog.Jeg flyr med SAS/Star alliance ca 50 ganger i året. Ca. 320 SK/WF reiser siste 5 årene.Nå er jo ikke jeg verdens viktigste kunde, så om dere mister meg eller ikke betyr nada. Men alle de andre. De som flyr mer eller like mye. Det er disse som er viktige for SAS. Du skrev: Slik som nå har dere sendt ut en mail med en kampanje på EBG tilbud.Men link fungerer ikke.Når man så logger inn på SAS så fungerer heller ikke bookingen på/mot enkelte destinasjoner.Og månedesvisningen fungerer heller ikke. Svaret jeg og andre får er at VI skal kontakte EB medlemsservice på TELEFON? Du skrev: Hva med heller å svare/erkjenne at det er ett problem og at dere arbeider med å løse det. Isteden for disse ferdige strofene om at dere ikke kan/vil hjelpe og at vi må ringe inn. Hvorfor skal jeg melde deres tekniske utfordringer internt? Du skrev: Egentlig var det det hele, for det fungerer enda ikke å få brukt noe poeng. XXXX: Hvis det ikke virker er i nødt til at kontakte os på telefon for at gøre opmærksom på problemet så IT kan kigge på det og får at vi kan hjælpe jer med at booke billetterne i stedet for. Du skrev: Men skjønner dere ikke poenget. Ikke svar som roboter. Svar som folk. Beklag problemet, få problemet løst. Dette vil gi dere blide og fornøyde kunder. isteden for at det motsatte. Du skrev: Samt at kunden har noe å forholde seg til. Ala, vi tror problemet er løst om ca 3 timer eller noe. Du skrev: Uansett. Dette er ikke en kritikk til deg, men mer en kritikk til SAS. Jeg må si jeg blir skuffet oftere og oftere. Dere blir mer og mer som Norwegian. Og den dagen dere sluttet å behandle kundene som kunder. Det var den dagen dere tapte. Du skrev: Skal ikke oppholde dere mer. Ha en fin dag. Hva fikk jeg ut av dette. Ikke en dritt Brad Pitt, men jeg er i ok humør igjen. |
![]() |
![]() |
#377 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har ikke engang fått tilbudsmail, kanskje fordi jeg har gavegull?
|
![]() |
![]() |
#378 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Alt fungerte fint for meg (EBG). Avbestilt 3 reward reiser og booket de samme igjen, dog denne gang med 50% rabatt. Takk SAS
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Upgrade me....
|
![]()
Funka det nå nettopp?? isåfall skal jeg forsøke igjen
|
![]() |
![]() |
#380 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da er det torsdag igjen og nye Now-or-Never tilbud (fra kl 18) :
Fra OSL: Paris,Berlin ,Dublin , Vilnius,Hamburg til 799 kr i plus samt. London til 899 kr. Et tilbud fra SVG til London 899 Bestill senest kl. 24 og reis i perioden 19. oktober - 31. mai 2016 gode priser så får man se hvor mye det vil koste å reise fra blant annet TRD |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS tilbudstråd 2019 -> (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud) | mckvakk | Reiseforum | 66 | 14-02-2025 15:24 |
SAS tilbudstråd 2018 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud) | robertaas | Reiseforum | 62 | 18-10-2019 14:04 |
SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud) | Discus | Reiseforum | 459 | 29-12-2016 08:31 |
SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud) | hifiman | Reiseforum | 641 | 23-01-2015 13:39 |
SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud) | vstenhjem | Reiseforum | 418 | 27-12-2013 11:54 |