Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 29-09-2015, 09:24   #361
Sundet81
ScanFlyer Blue

Default Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Quote:
Originally Posted by Tornerose View Post
Sjekket ikke men antar at det som står gjelder?! Jeg så på alternativer men fant ikke noe de datoene som var aktuelle for oss.

Hvordan er det med avbooking på bonusbilletter? Jeg har ekstrem flyskrekk og det kunne jo vært en mulighet for å kjøpe "treningsturer" hvis man kunne avbooke kostnadsfritt Har hatt noen bomkjøp...
Bonusbilletter skal som hovedregel være fullt fleksible, altså også avbestillingsbare. Men hvordan dette forholder seg ved tilbud er en annen sak. ingen kjenner dagen før SAS har lagt seg.
Sundet81 is offline  
Old 29-09-2015, 10:00   #362
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tornerose View Post
Hvordan er det med avbooking på bonusbilletter?
Om det er minst 24 timer till reisen starter avbestiller man lett fra nettsiden og poeng og penger kommer automatisk tilbake, har flere ganger gjort dette. Pass på at om SAS har "salg" så kan man ikke regne med at nettsidene fungerer.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline  
Old 29-09-2015, 10:00   #363
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Sjekket tilbudet, og for de som har tid til overs er vel t/r Chicago og Washington for 36000 poeng et godt alternativ. 40000 til Bejing og Shanghai er heller ikke dårlig, eller Tokyo til 54000.. Resten ikke mye på skryte av på IC synes jeg da..

Dessverre ikke mer tid før utpå våren her jeg heller, og siden tilbudene gjelder til 16 Mars blir det dessverre ikke noe denne gang.

Kim
kimpe is offline  
Old 29-09-2015, 10:20   #364
sexten
ScanFlyer Blue

Ingen Biz-tilbud?
sexten is offline  
Old 29-09-2015, 10:26   #365
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Ingen tilbud for reiser etter 16. mars? Jeg er fullbooket til uti mai.
Jeg vil anta at tilbudet kun er ut mars fordi SAS (merker at de) sliter med å fylle flyen frem til denne datoen (starten av påsken) - enkelt og greit. Kanskje ikke unormalt for vintersesongen, samtidige har jeg lagt merke til at de fleste tilbud de siste ukene/månedene har vært til 16. mars og ikke senere på året
Old 29-09-2015, 10:44   #366
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Hei Sexten!

Nei, på IC var det bare tilbud i GO... Innneriks og i Europa også i Plus.

Dessverre!

Kim
kimpe is offline  
Old 29-09-2015, 13:25   #367
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Synes det var mange OK tilbud i Plus innen Europa. Gjorde en dummybooking til Milano i Plus for 30.000 poeng(!) for 2 personer. Måtte bare ta noen telefoner for å avklare med reisefølget, og nå er det selvfølgelig ingen verdens ting som funker på nettsidene... Hvordan skal det da gå i morgen og på torsdag da booking åpner for alle?
TriStar is offline  
Old 29-09-2015, 22:48   #368
nissen
Newcomer

Jeg prøvde å bestille flere bonusreiser nå som feilet ved kortbetaling.
Jeg prøvde også å ringe inn til kundeservice - men fikk bare beskjed om at det var stengt når jeg oppga mitt eurobonus nummer (er gullkunde).
Sendte e-post til "gullmailen" nå om dette. Vi får se hva de sier om dette.

Ble ikke så motivert til å bestille neste ukes jobbreise med sas nå.. :-)
nissen is offline  
Old 29-09-2015, 23:00   #369
Kjeksen
Newcomer

Fikk mail den 27. om å sjekke mailen min den 30. for gode tilbud.. Ser ut som at jeg rakk å falle ned til sølv midt i mellom, så ingen mail kom
Kjeksen is offline  
Old 29-09-2015, 23:02   #370
view
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by nissen View Post
Jeg prøvde å bestille flere bonusreiser nå som feilet ved kortbetaling.
Jeg prøvde også å ringe inn til kundeservice - men fikk bare beskjed om at det var stengt når jeg oppga mitt eurobonus nummer (er gullkunde).
Sendte e-post til "gullmailen" nå om dette. Vi får se hva de sier om dette.

Ble ikke så motivert til å bestille neste ukes jobbreise med sas nå.. :-)
Det er vel riktig det, tilbudene gjelder for Diamond i dag. Gull skal vel få tilgang til tilbudene i morgen =)
view is offline  
Old 29-09-2015, 23:07   #371
nissen
Newcomer

Quote:
Originally Posted by view View Post
Det er vel riktig det, tilbudene gjelder for Diamond i dag. Gull skal vel få tilgang til tilbudene i morgen =)
Sier noe der :-) Kanskje det er SAS IT sin finurlige løsning for å stoppe problemet med at gullkortkunder bestiller tidlig!
nissen is offline  
Old 29-09-2015, 23:17   #372
Kjeksen
Newcomer

Quote:
Originally Posted by view View Post
Hah, der kan man se, er jo ikke onsdag i dag. Kan vel ikke skylde på jetlag etter en langhelg i Praha, men kroppen er sliten alikevell..
Kjeksen is offline  
Old 29-09-2015, 23:43   #373
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Ja, ja. Da ble det hvertfall en helgetur til Amsterdam med madammen og en liten heisatur til Køben. Begge booket i Plus.
TriStar is offline  
Old 30-09-2015, 10:42   #374
Tjab
Upgrade me....

Fungerer jo ikke helt i dag seff. Får ikke opp kalenderen. Får ikke aktivert kampanjen ved bestilling,

Sas chat svarer:

Vi kan tyvärr inte ordna detta över chatten utan får då hänvisa er till vår Eurobonussupport som kan ordna detta åt er: 05400 / +47 915 05400.

Noe som blir helt meningsløst. De bør svare noe ala. Vi arbeider med å utbedre feilen as we speak. Uff, for en gjeng.....

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline  
Old 30-09-2015, 11:11   #375
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Og så sender de gang på gang ut tilbudsmail med link som bare gir feilmelding om man trykker på den. Man må lure på om de ikke bryr seg eller om noen gjør dette med overlegg.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline  
Old 30-09-2015, 11:47   #376
Tjab
Upgrade me....

Uff. Ble så lei at jeg bare måtte klage. Las en tråd om MDG, og MDG får meg til å bæædæ i noen timer...

Her er dagens utblåsning ovenfor SAS:

Du snakker med XXXX
Velkommen til SAS Reisesenter
- hva kan jeg hjelpe med?
XXXX: God dag!
Hva kan jeg hjelpe med?

Du skrev: Hei
Du skrev: Beklager, men jeg bare må spørre.Gir dere på kundeservice/chat totalt faen i deres kunder?Forstår dere ikke viktigheten for deres jobber, selskapet, kundene at man har en fornuftig og god dialog.Jeg flyr med SAS/Star alliance ca 50 ganger i året. Ca. 320 SK/WF reiser siste 5 årene.Nå er jo ikke jeg verdens viktigste kunde, så om dere mister meg eller ikke betyr nada. Men alle de andre. De som flyr mer eller like mye. Det er disse som er viktige for SAS.
Du skrev: Slik som nå har dere sendt ut en mail med en kampanje på EBG tilbud.Men link fungerer ikke.Når man så logger inn på SAS så fungerer heller ikke bookingen på/mot enkelte destinasjoner.Og månedesvisningen fungerer heller ikke. Svaret jeg og andre får er at VI skal kontakte EB medlemsservice på TELEFON?
Du skrev: Hva med heller å svare/erkjenne at det er ett problem og at dere arbeider med å løse det. Isteden for disse ferdige strofene om at dere ikke kan/vil hjelpe og at vi må ringe inn. Hvorfor skal jeg melde deres tekniske utfordringer internt?
Du skrev: Egentlig var det det hele, for det fungerer enda ikke å få brukt noe poeng.
XXXX: Hvis det ikke virker er i nødt til at kontakte os på telefon for at gøre opmærksom på problemet så IT kan kigge på det og får at vi kan hjælpe jer med at booke billetterne i stedet for.
Du skrev: Men skjønner dere ikke poenget. Ikke svar som roboter. Svar som folk. Beklag problemet, få problemet løst. Dette vil gi dere blide og fornøyde kunder. isteden for at det motsatte.
Du skrev: Samt at kunden har noe å forholde seg til. Ala, vi tror problemet er løst om ca 3 timer eller noe.
Du skrev: Uansett. Dette er ikke en kritikk til deg, men mer en kritikk til SAS. Jeg må si jeg blir skuffet oftere og oftere. Dere blir mer og mer som Norwegian. Og den dagen dere sluttet å behandle kundene som kunder. Det var den dagen dere tapte.
Du skrev: Skal ikke oppholde dere mer. Ha en fin dag.

Hva fikk jeg ut av dette. Ikke en dritt Brad Pitt, men jeg er i ok humør igjen.

Tjab is offline  
Old 30-09-2015, 12:40   #377
Tornerose
ScanFlyer Blue

Jeg har ikke engang fått tilbudsmail, kanskje fordi jeg har gavegull?
Tornerose is offline  
Old 30-09-2015, 13:08   #378
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Alt fungerte fint for meg (EBG). Avbestilt 3 reward reiser og booket de samme igjen, dog denne gang med 50% rabatt. Takk SAS
Old 30-09-2015, 13:10   #379
Tjab
Upgrade me....

Quote:
Originally Posted by petter380 View Post
Alt fungerte fint for meg (EBG). Avbestilt 3 reward reiser og booket de samme igjen, dog denne gang med 50% rabatt. Takk SAS
Funka det nå nettopp?? isåfall skal jeg forsøke igjen

Tjab is offline  
Old 01-10-2015, 16:28   #380
hifiman
ScanFlyer Gold

hifiman's Avatar

Da er det torsdag igjen og nye Now-or-Never tilbud (fra kl 18) :
Fra OSL: Paris,Berlin ,Dublin , Vilnius,Hamburg til 799 kr i plus
samt. London til 899 kr.
Et tilbud fra SVG til London 899

Bestill senest kl. 24 og reis i perioden 19. oktober - 31. mai 2016

gode priser så får man se hvor mye det vil koste å reise fra blant annet TRD

Posting Rules