![]() |
|
![]() |
#21 | ||
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]() Quote:
Men topic var passasjerer, og der viser OSL imponerende tall. Og med sommeren foran oss vil det vel stige enda mer. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Men når kommer pir B på OSL????????
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]() Quote:
Om nå estimatene slår riktig ut for året totalt som spekulert tidligere er ikke CPH sin vekst særlig imponerende som en skandinavisk HUB. Så du burde kanskje ikke være like skråsikker i din sak PP....... Selv om det dog med store blå pro norske øyne nok er et stykke frem i tid..... (om utviklingen fortsetter) Håper du tåler denne ![]()
__________________
Lufta er for alle! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Husk også at BGO, TRD og SVG får stadig flere direkteruter til utlandet og dette vil også redusere transfertrafikken via OSL ![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2006
Posts: 209
|
![]()
Glöm nu inte Bromma ! Där har vi ett antal tusen pax som flyger till Stockholm.
Men trots allt grymma tal för Gardemoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
og til CPH......
Men med disse byer i batraktning så viser Osl en imponerende jevn vekst..... Fire store flyplasser som øker godt uten at det irker å ha innvirkning på "norge sin hub"....
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]() Quote:
Men tanken din liker jeg ![]()
__________________
Lufta er for alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2006
Posts: 209
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,310
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Så jeg fortsætter med at være skråsikker Martin... ![]()
__________________
Kommende flyvninger: -------------------- |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
det er det som gjør diskusjonene spennende PP.......
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
Er ikke OSL "privatisert" og driftselskapet kan derfor bestemme selv når de vil ta opp lån og bygge ut?
Kom det blåøyd fra en utskremt Bergenser. Ellers er jo ett hovemoment ved OSL kontra ARN og CPH, at det fram til nå har vært ca 50/50 Domestic/International pax, mens CPH ligger på noe nærmere 15/85% hhv dom/int pax. Og ARN noe nærmere 30/70 dom/int. OSL kan med andre ord vokse kraftig på international, og gjør nettopp det, med en kraftig feed fra alle domestic rutene, har OSL mye vekst igjen, før de flater ut. Vil tro at det er en god del internasjonale flyselskaper som ser med interesse på denne veksten, og vil være klar til å entre markedet.
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Du var ikke så langt fra LN-AFG - de korrekte tallene i alfabetisk orden er:
ARN 2005 - 66,4 % er internasjonale passasjerer Fem første måneder av 2006 - 66,7 % er internasjonale passasjerer CPH 2005 - 91,7 % er internasjonale passasjerer Fem første måneder av 2006 - 91,0 % er internasjonale passasjerer OSL 2005 - 51,4 % er internasjonale passasjerer Fem første måneder av 2006 - 50,9 % er internasjonale passasjerer Temmelig konstante forhold mellom innenlands- og utenlandspassasjerer fra år til år.
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2006
Posts: 187
|
![]() Quote:
Borde inte OSL ligga väldigt bra till för en linje med Thai till bangkok nu när man gått upp till dagliga från både ARN o CPH. Har i och för sig hört att man tänkt flyga två ggr om dagen från ARN vissa dagar, men visst finns det underlag från OSL!! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
ATC - vi nordmenn må nok avfinnes oss med å fly til CPH og ARN for komme ut i den riktig store verden med SAS eller andre StarAll-partnere. En liten trøst for disse to flyplasser er det at dette ikke gjør at OSL tar mer inn på dem
![]() Men kanskje en større andel av denne trafikken bør gå på norske SAS-vinger? Dette ville vel svi mest for SAS DK for er det ikke utelukkende SAS DK som flyr mellom norsk flyplasser og CPH? ![]() Edit, Ja, ja, jeg mener de som vil benytte SAS/StarAll-systemet, ikke noe lavprisfanteri som Sterling og Norwegian eller britiske dansker. :smokin
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]() Quote:
__________________
Lufta er for alle! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]() Quote:
__________________
Lufta er for alle! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Maitallene for de tre skandinaviske hovedflyplasser | LN-KGL | Flyforum | 13 | 11-06-2009 20:29 |
Juni-tallene for de tre skandinaviske hovedstadsflyplasser | LN-KGL | Flyforum | 10 | 10-07-2008 20:17 |
Mars tallene for de tre store | MartinL | Flyforum | 16 | 12-04-2008 13:18 |
Februar-tallene - de tre store flyplassene | LN-KGL | Flyforum | 11 | 10-03-2006 16:49 |
Mai-tallene for de tre skandinaviske hovedflyplasser | LN-KGL | Flyforum | 7 | 10-06-2005 15:31 |