Quote:
Originally Posted by RedLine
Folk klarer å få til dobbel og trippel reservasjon på alt mulig rart hele tiden. Ikke bare fly, men også sofaer, tv, hotellopphold, the list goes on.
|
Hotell har jeg bestilt mye og ofte. Aldri opplevd noe slikt. Sofaen er 13 år og kjøpt kontant ;-)
Quote:
Originally Posted by RedLine
Det svært ofte en hikk i betalingsløsning som er årsaken til at folk blir trukket dobbelt. Så den riktige parten å skyte her er nok Nets/Visa/Mastercard.
Ta kontakt med banken de kan nok hjelpe deg med å få slettet reservasjonen.
|
Men er det ikke
SAS jeg handler med? Om så er, så er det vel
SAS sitt ansvar å sørge for at det går riktig for seg? En hver annen butikk, nett eller fysisk, er ansvarlig for at de løsninger de presenterer for sine kunder faktisk fungerer. Hvilke samarbeidspartnere de benytter for å få dette til å fungere skal vel neppe være kundens ansvar?